forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Genvej til opfølgningsliste?

0
Jeg har lige til min store glæde opdaget hvad note-funktionen i e-conomic kan - den vil jeg absolut begynde at bruge :-) Synes dog det er lidt bøvlet at klikke sig ind til opfølgningslisten - er der en måde man kan få en genvej til den, fx på Home-siden?
spurgt 27 Mar, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anette Nielsen (120 points)

1 Svar

Hej Anette,

Mange tak for dit spørgsmål.

Som det er lige nu, har vi desværre ikke en hurtig genvej til mine indstillinger – noter – opfølgningsliste. Dog kan jeg sige, at i arbejdsbunken hos teknikken ligger der allerede nu en opgave, hvor ”mine indstillinger” skal implementeres i quicksearch. Hvis du ikke kender quicksearch allerede, kan du trykke punktum på dit tastatur, når du er i e-conomic, eller trykke på det lilla lyn i toppen til højre i din aftale smiley Her kan man søge efter diverse områder i e-conomic, men pt. Dog ikke i ”mine indstillinger”.

Så jeg må desværre fortælle dig, at der er ikke er en hurtigere vej endnu – men det er på vej. Hvor længe det tager kan jeg ikke love, men kan hurtigt afsløre, at denne opgave ikke ligger øverst i bunken.

Jeg håber du får en god oplevelse med vores note-funktion alligevel smiley

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram

besvaret 27 Mar, 2015 Spørgsmål af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”