forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Stregkode på ordre eller faktura

+1

Hej e-conomic. Vi har igang med at skal implementeret en fragt løsning. Derfor har vi behov for at man kan sætte stregkode på ordre eller faktura med evt. faktura nr. Jeg ved der er flere som har brug for dette! Hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg det burde være standard funktion! Er der andre som også har brug for det? :-)

Med venlig hilsen 

Frederik Madsen

 

spurgt 19 Mar, 2015 i Spørgsmål » Fakturalayout af frmad1 (860 points)
gen-kategoriseret 26 Mar, 2015 af hcenemark

2 Svar

Helt enig!

Vil også være en stor hjælp med den manglende LOT/Batch nummer registrering i E-conomic.

For at omgå dette må alle varer, som krævet af loven for en masse produkter, registreres i f.eks. et regneark. Dette kan gøres med en stregkodelæser, men risikoen for fejlregistreringer er for stor, når fakturanummer skal tastes manuelt.
besvaret 20 Mar, 2015 Spørgsmål af Allan Kjær (180 points)

Hej Frederik

Tak for dit indlæg her på e-conomic forum smiley

 

Stregkoder har begrænsede anvendelsesmuligheder i e-conomic. Kort fortalt kan du indtaste stregkodecifrene i feltet "stregkoder" og du kan få vist stregkodecifrene (ikke stregkodestregerne) på din faktura.

 

Ikke desto mindre er det muligt via en stregkodeskanner (via API) at lave opslag på fx. en fakturalinje og dermed indtaste linjer. Jeg har ikke speciel stor erfaring med dette, men jeg har tidligere set at itnvison har hjulpet vores kunder med en løsning hertil, derfor vil jeg foreslå dig at tage fat i Per Pedersen som du kan finde herinde på vores forum som en aktiv bruger.

 

Hvis der måtte være andet jeg kan hjælpe med, er du mere end velkommen til at knytte en kommentar nedenfor eller kontakte vores support smiley

 

Du må have en rigtig dejlig dag.


Med venlig hilsen

Henriette Enemark

Online regnskabsprogram
 

besvaret 24 Mar, 2015 Spørgsmål af hcenemark (1,660 points)
Arhhhhhh.... Synes du selv den her er "løst"

Her har du grunden til vi synes det er så latterligt når i referere til hvor mange indlæg der bliver løst / gennemført osv.
Hvorfor står dette som "løst" ?

Sagen er henvist til en ekstern leverandør, og jeg har selv været i kontakt med itnvision for at få en løsning - men det har de ikke. Og ikke et ondt ord om itnvision. De har nogle løsninger, men altså ikke denne.

Så spørgsmålet er i høj grad stadig åbent.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”