forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Manglende funktioner i "Bestilling"

+3
Det er mig stadig helt uforståeligt, at man ikke kan rette i "Bestilling" efter udskrivning. Der kommer hele tiden rettelser som: rettelser i mængde leveringstider m.v.  Når øvrige funktioner (ordre og faktura) virker upåklagelig er det møg irriterende at man skal trækkes med et så, for mig at se, simpelt problem.

Jeg har for længe siden kommet med sammen problemstilling uden resultat og uden andet svar end man kan lave en kopi med rettelserne, men så svare numre og datoer ikke overens med det man har sendt til leverandøren.

Er det noget man har planer om at tilrette????
spurgt 17 Mar, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Peter Storm (250 points)
status opdateret 12 Apr, 2018 af Jesper Mieritz

2 Svar

Har hørt flere gange fra e-conomic at det er noget man forstår nødvendigheden af.

Men rettet er det endnu ikke.

Tilslutter mig til fulde behovet for at kunne ophæve sendt-status på bestillinger.

Samt i øvrigt at kunne sætte lev. dato for alle linjer - det er noget omstændigt at rette lev. dato på alle linjer én for én.
besvaret 20 Mar, 2015 Forslag af JBK (1,090 points)
Hej Peter og JBK.

Dette forslag har vi haft ført, og det ligger i bunken som vi gerne vil rette.

Der henvises derfor til dette indlæg: http://forum.e-conomic.dk/13489/annullerer-sendt-status-pa-kobsordre

Indlægget vil blive opdateret når der kommer nyt. Det er dog ikke noget som har topprioritet hos os, så i bør dog ikke forvente det kommer lige om hjørnet.

Jeg lukker ned for dette indlæg, men i er velkommene til at kommentere videre på det jeg har henvist til.

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 26 Mar, 2015 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”