Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende rabat i forbindelse med fakturering

0
Hej. Jeg har det problem, at min kunders rabatsats ikke bliver medtaget, når jeg opretter en faktura på baggrund af et projekt, og efterfølgende overfører projekt registreret tid til fakturalinier.

Jeg vil foreså, at systemet opdateres til at man frit kan vælge at indtaste en rabatsats på projektniveu såvel som på kunde niveu. Sådan at forstå, at en rabatsats på kunde niveu vil "over-rule" rabatsatser på projekt nievau, såfremt rabatsatsen er større en 0%.

Det giver ihverttilfælde ingen mening, at systemet ikke automatisk medtager rabatsatsen i fakturalinierne, uanset hvor faktureringsgrundlaget stammer fra.

 

Vh

Thomas Martin
i Forslag » Andet af (260 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Thomas.

Tak for dit indlæg.

Det er helt korrekt, at når du har en kunde hvor du har lagt en rabatsats på, så vil denne rabat ikke komme med når du laver en faktura der er tilknyttet til et projekt.

Dette er et valg vi har taget, at den ikke skal gøre det. For hvis man ønsker en rabat, særpris e.l. på en kunde, så kan man oprette en 'Projektskabelon', hvor man har disse muligheder.

Du kan se mere om vores 'Projektskabeloner' her.


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej Igen.

Jeg er med på, at det kan lade sig gøre på den måde. Men jeg mener nu at det i de fleste filfælde må kategoriseres en en "workaroud", hvor jeg vil være nød til at oprette en skabelon per rabatsats: 5%,8%,10%;12%,......100% :-) Frem for at systemet ved oprettelse af nyt projekt, spørger om man vil medtage den valgte kundes rabatsats. Enkelt og nemt.

 

VH

Thomas Martin
Forslag af (260 points)