forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Brev til kunder

0
Kan man lave et almindeligt brev til sine kunder og bruge navne fra debitorkartoteket. ?? Jeg skal bruge det i forbindelse med kontrakt og det ville jo være snildt med brugen af kartotek og en tekst til, men der må ikke stå noget med kilo osv. som der gør på faktura. Mvh Ruth
spurgt 12 Mar, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af RN (270 points)
status opdateret 12 Mar, 2015 af hcenemark

2 Svar

Et trick er at oprette et layout i Design & Layout, og så benytte "Kontoudtog (fanebladet Rapporter)" og rette denne til, så det indeholder det relevante for et brev. Kolonner m.v. skjules/slettes.

Så kan du nemlig efterfølgende gå i Rapport -> Kundekontokort, og vælge hvilket layout der skal anvendes (så der ikke pilles ved kundens faste layout). Og du får efterfølgende mulighed for at printe eller emaile alle de genererede "Kontoudtog alias breve".

Man kan også altid eksportere sine kunder og lave brevfletning i Word, men med dette undgår man at jonglere med filer.

besvaret 12 Mar, 2015 Spørgsmål af JBK (1,090 points)
Mange tak for svar og jeg har fået lavet brevark. :-)

Hej Ruth

 

Tusind tak for dit indlæg smiley

 

Da e-conomic hovedsageligt er et regnskabsprogram og derfor ikke er beregnet til decideret kundestyring kan der desværre ikke sendes kundebreve direkte fra e-conomic.

 

Vi har dog andre muligheder hvorpå du kan sende “kundebreve”:

 

·      Du kan tilføje ekstra tekst på dit fakturalayout  eller redigere i nuværende layouts, i e-conomic

 

·      Du kan tilføje “brevteksten” I brødteksten når du sender dine faktura

 

·      Du kan du eksporterer dine kunder og gemme dine kundeoplysninger som en fil på din egen pc. På den måde har du mulighed for at sende dine kundebreve til din kunde, fra dit eget mail system.

 

·      Slutteligt kan du integrere e-conomic med en af vores app partneres nyhedsbrev funktion, der gør det muigt at udsende nyhedsbreve mv. Med dine e-conomic data. Du kan læse mere om disse apps lige her.

 

Jeg håber du kan bruge en af de ovenstående muligheder som løsning på dit spørgsmål smiley

 

Kontakt os endelig igen hvis der måtte være noget andet vi kan hjælpe dig med.

Du må have en rigtig god dag.


Med venlig hilsen

Henriette Enemark

Online regnskabsprogram
 

besvaret 12 Mar, 2015 Spørgsmål af hcenemark (1,660 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”