Jeg sidder som bogfører i en virksomhed, hvor en del af arbejdsgangen vedr. bogføringen er godkendelse af bilag INDEN bogføring af vores adm. chef samt påførsel af afdelingsnummer.
Det kunne være rigtig smart, hvis vi kunne benytte os af indscanningsmodulet, idet størstedelen af vores fakturaer i forvejen kommer pr. mail.
Men jeg kan ikke umiddelbart se, at adm. chefen på en hurtig og nem måde kan godkende bilag elektronisk samt eventuelt påføre afdelingsnummer.
Det kunne være smart, hvis der blev oprettet noget a'la dette:
En liste (med nem tilgang) over de fakturaer, som endnu ikke er godkendt, hvor "godkender" hurtigt kan scanne igennem og eventuelt godkende alle på en gang. Når godkendelsen har fundet sted, vil bilaget blive påført hans/hendes E-conomic brugernavn (F.eks. WSC) med et "stempellignende" billede. Det vil så også være muligt, elektronisk at vælge f.eks. afdelingsnumre fra en Drop-down menu eller eventuel anden tekst (f.eks. afvent betaling) som "godkender" selv kan oprette - disse vil ligeledes blive påført bilaget.
Er det noget, der på nogen måde vil være mulighed for?
Mvh.
Christina