Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsbetingelser med i tilbudsfasen

0
Hej

Jeg har forsøgt at finde en vejledning i, hvordan jeg får betalingsbetingelserne med i tilbuddet. Det er nemlig vigtigt ved nye kunder, at de kan se lige præcis deres betingelser. Desværre har jeg ikke kunne sætte det på, når jeg læser om fakturalayout. Det kommer ligesom ikke med når jeg ser en demo med tal...

 

Er der nogen der har et forslag til, hvad jeg kan gøre?

 

Vh HelleA.
i Spørgsmål » Salg af (5.9k points)
opdateret af

2 Svar

Hej Helle.

Tak for dit indlæg.

På din fakturaskabelon, der har du et element med betalingsbetingelserne, forfaldsdato mv. Er det præcis det samme element du gerne vil have ind på dit tilbud? Det er denne tekst der ligger inde på fakturaen:

 
Betalingsbetingelser: [BetalingsBetingelser] - forfald [b][ForfaldDatoDag2].[ForfaldDatoMaaned2].[ForfaldDatoAar][/b]
Beløbet indbetales til vor bank. [b][FirmaBank][/b] - Regnr.: [b][FirmaBankRegNr][/b] / Kontonr.: [b][FirmaBankKontoNr][/b]
Fakturanr. [b][FakturaNr][/b] bedes anført ved bankoverførsel
{ifdef-FILeverandoerNr}Eller brug følgende FI-indbetalingskode til betaling via netbank: [b][OCRLinie][/b]{/ifdef-FILeverandoerNr}
[i]Ved for sen betaling påregnes rente i henhold til gældende lovgivning.[/i]


Hvis det er denne tekst, så kan du blot kopier den, og oprettet et nyt element inde på din tilbudsskabelon, med denne tekst. Du har selvfølgelig også mulighed for at rette den til :)

Du kan her se hvordan du opretter et nyt element.

Håber dette kan hjælpe dig videre :)


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Tak for svar. Jeg fandt ud af, at jeg havde valgt "ingen", hvor jeg skulle vælge hvor på siden det skulle stå. ;-)
Hej Helle.

Dejligt det lykkedes :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)