forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Liste vedr. timer til fakturering

0
Hej

 

Vi registrerer vores tid via projektmodulet og når vi fakturerer overfører vi timerne. Vi har nu fakturerer for første gang, og når jeg trækker en rapport "projektværdi" kan jeg se, ud for hvert enkelt projekt hvad salgsprisen er og hvad der er faktureret.

Jeg kan godt huske idag, hvilke vi manuelt har været inde og nedjustere prisen på, men hvad med om en måned ? Jeg savner at man kan trække en rapport, der viser hvilke timer, man mangler at udfakturere. Hvis man skal ind på hvert enkelt projektkort for at se om man har faktureret det hele, giver det ikke noget overblik.

Vi har de samme kunder, og kunderne er oprettet som projeker. Projekterne vil derfor ikke blive afsluttet. På sigt vil listen projektværdi give et endnu dårligere overblik, idet værdien herinde vil blive akkumuleret hver gang vi fakturerer.

 

 

med venlig hilsen

 

Heidi
spurgt 10 Mar, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Heidi Plehn (120 points)
gen-kategoriseret 15 Jun, 2015 af Camilla Jesswein

3 Svar

Hej Heidi,

Hvis du går ind via Salg / Kunder / Projektoversigt finder du her en liste over dine projekter. De projektlinjer, som er grå, er projekter hvor godkendte timer og udlæg eller bogførte omkostninger ikke er overført til en faktura endnu.

Med hensyn til den akkumulerede værdi af dine projekter, vil det afhænge af din opsætning. Hvis du i balancen har de igangværende arbejder, med konti for henholdsvis faktureret på sager, timer på sager og omkostninger på sager vil sumtotalen give dig den korrekte værdi af dine igangværende sager.

med venlig hilsen

Bodil Retbøll, Økomatch ApS, +45 22 47 71 72

Med venlig hilsen Bodil Retbøll cand. merc. aud. (Indehaver) (mobil 22477172) Økomatch ApS www.okomatch.dk info@okomatch.dk
besvaret 10 Mar, 2015 Spørgsmål af Økomatch (2,890 points)
Hej Heidi.

Tak for dit indlæg.

Bodil kommer med et rigtig godt forslag, er det et du kan bruge, og dermed komme videre?

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 11 Mar, 2015 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)

Hej Heidi

Da vi ikke har hørt fra dig, håber jeg at du kan bruge løsningsforslaget og er kommet videre.smiley

Du skal vide du altid er velkommen til, at skrive en anden gang har du brug for hjælp.

Rigtig god dag


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 15 Jun, 2015 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”