forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Export af kundeliste

0
Når jeg exporterer Rapport > Kundeliste, så får jeg ikke kontaktpersoner med som er oprettet under hver kunde.

Hvordan får jeg eksporterer kontaktinformationer?

Jeg har min. brug for email adressen, men også gerne navnet ...

Tak
spurgt 12 Aug, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Jesper Frier (1,030 points)
status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen

4 Svar

 
Bedste svar
Hej Marie,

Den liste du skal tage ud under indstillinger og eksporter data, er så den fil der hedder kontaktperson.csv . Her vil du få listen ud med kontaktpersoner, og med angivelse af debitor nummeret. Med lidt snilde i Excel kan man så pege de 2 ark, hvis man vil have de debitornavnet i stedet for nummeret til at fremgå.

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 9 Jun, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej Jesper,

Hvis du går ind på fanebladet indstillinger, under menugruppen Virksomhed ( i menuen til venstre), vælger du Eksporter data.

Her kan du få kartoteket Kontaktpersoner eksporteret til .csv

Claus

Claus Aaberg Lundqvist

 

Lersø Park Allé 107

2100 København Ø

Tlf.: +45 31 36 69 91

Mail: caa@cleandesk.dk

www.cleandesk.dk

besvaret 13 Aug, 2010 Spørgsmål af Claus Aaberg (780 points)
Tak Claus,

Det virker ... jeg er videre!

Tak for hjælpen
besvaret 13 Aug, 2010 Spørgsmål af Jesper Frier (1,030 points)


Hej Claus,

Dette var også en stor hjælp for mig, men nu mangler jeg bare at der også er firmanavn og adresse linket op med de enkelte kontaktpersoner.
Jeg kan kun få systemet til at trække en liste ud på debitorer/firmaer uden kontaktpersoner - eller på kontaktpersoner uden firmanavn.
Er det muligt at trække en liste over alle debitorer - MED kontaktpersoner og disses mailadresser?

På forhånd tak
Mvh Marie
besvaret 8 Jun, 2011 Spørgsmål af MarieW (190 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”