Hej Henrik.
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er ked du har fået den opfattelse efter 10 år hos os.
I forhold til priser, så er det altid et spørgsmål om, hvorvidt man får værdi for de penge, der bliver lagt ud.
Her mener jeg helt oprigtigt, at du får værdi for dine penge, og jeg er stolt af de priser vi kan tilbyde hos e-conomic.
Det er rigtig ærgerligt, hvis du ikke føler du får det du betaler for. Jeg vil gerne sørge for du kan tage en snak med en af vores supportere omkring, hvilke muligheder du har i pakken til 349.- og hvordan du måske kan arbejde smartere og nemmere.
Det er ofte en udfordring, at vores brugere ikke kender alle de muligheder, der er i programmet og de derfor ikke får den værdi, der er potentiale til.
Her er det os, der ikke altid er gode nok til at præsentere de muligheder du har. Mange af dem koster ikke ekstra, når du er i professionel pakken. De er inkluderet i prisen. Hvis man ikke benytter alle mulighederne, så kan jeg godt sætte mig ind i, at det kan virke dyrt.
Der er ingen tvivl om du kan finde billigere løsninger og her er vores kollegaer hos Dinero da helt sikkert et godt bud på en billigere løsning. Omvendt vil jeg også mene, at de ikke i samme grad tilbyder de ting vi har i vores sortiment.
Jeg vil til sidst sige, at vi vil gøre, hvad vi kan for at du bliver hos os. Jeg er åben for om det er en opringning eller en ydeligere dialog her på vores forum. Det er helt op til dig.
Jeg håber vi kan finde en god løsning, så du får mere ud af e-conomic end du gør i dag :)
Rigtig god weekend.