Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Primosaldo valuta

0
Hvorfor er det kontokort, som man ser i ”Rapport” – ”Finans” – ”Kontokort” ikke det samme, som man ser, når man i en kassekladde vælger at se et kontokort via beholdningskonto ?

Helt specifikt tænker jeg på, at når man vælger at se et kontokort fra kassekladden og vælger f.eks. EUR kommer primosaldo i EUR ikke med ligesom den gør, hvis man vælger samme kontokort i "rapporter".

Jeg har altid haft den opfattelse at de kontokort/beholdningskontiene som er i "Regnskab" er en genvej til finanskontokortene i rapporter.
i Spørgsmål » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Jane.

Tak for dit indlæg.

Når du åbner kontokortet op inde fra kassekladden, hvor mange år ser du så derinde? For der viser den alle dine åbne regnskabsår. Og går du under rapportfanen, så kan du kun tage et regnskabsår ad gangen.

Tænker om det kan være derfor der er forskel på tallene?

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Hej Christina

Tak for at du svarede.

Når jeg åbner kontokortet fra kassekladden har jeg kun posteringer fra åbne regnskaber - som er 2015 – med, så det er jo netop samme periode som i rapportfanen.

Det er altså ikke derfor der er forskel

Venlig hilsen
Jane Thomasen
Okay, det lyder meget underligt så.

Jeg vil meget gerne med ind i din aftale, for at se dette.

Så vil du ikke give mig administrator adgang til din aftale?

Det gør du inde fra aftalen, under det orange tandhjul oppe i højre hjørne --> "Alle indstillinger". Så får du et menupunkt ude til venstre under "Regnskab" der hedder "Administratorer", som du klikker du på. Så kommer der et søgefelt frem ude til højre, hvor du skriver 321541.

Så skulle mit navn gerne komme frem, også kan du vælge mig på ikonet ude til højre :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Hej Christina

Du har nu fået adgang. Hvis du har behov kan jeg kontaktes på tlf. 2982 2077.

Hilsen
Jane
Hej Jane,

Jeg er lige ved at følge op på nogle ældre sager her på Forum - har du stadig ovenstående udfordring? :)

God weekend.
Perfekt, jeg kigger på det :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)