forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilgang til kontaktpersoner

+4

Det kunne være rart med en nemmere tilgang til kontakt personer så man kan se telefonnummer og mail inde fra ordre og kunde.

evt. i stil med vedhæftede.

 

spurgt 4 Mar, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Peter Ø (310 points)
status opdateret 5 Maj, 2017 af Andreas Polk

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Peter :)
Så er der rigtig gode nyheder fra tekniken!

Vi har nu implementeret dit forslag. Så der nu både på kontaktpersoner og medarbejder er flere oplysninger i pop-up.
Der vises både telefon nr. og e-mail som du nævner. Det kan ses både inde på en igangværende tilbud,ordre og faktura men også inde på selve salg -> kunder -> tryk på blyanten -> levering -> søg på liste ved enten - leveringsteder, deres ref., vor ref og vor ref 2.

Selvom der er gået to år håber jeg, at du vil nyde godt, at det forbedret overblik - det er jeg sikker på, at vores andre kunder i hvert fald vil.
Så endnu engang tusinde tak for dit bidrag til forum. Som nu også er, at finde i programmet.

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 5 Maj, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
valgt som bedste svar 8 Maj, 2017 af Peter Ø
Tog sin tid, men rart at det endelig er kommet på :)

Hej Peter.

Tak for dit indlæg, og ikke mindst dit billede, kan se du har være kreativ og allerede sat telefonnummer på - det ser rigtig godt ud smiley

Når det så er sagt, så synes jeg det er en rigtig god idé, og kan se inde i oversigten, at der er masser af plads til telefonnr. og mailadressen.

Så jeg vil tage dette forslag med videre til vores forum møde, hvor vi vil kigge videre på muligheden, for at få lavet denne funktion.

Endnu en gang, mange tak for dit indlæg.


Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 5 Mar, 2015 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”