Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftet bilag til salgsfaktura

0
Bilaget vises ikke ved valg af "Vis faktura".
i Forslag » Andet af (26.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Erik.

Jeg har lige været inde og teste dette på en ny salgsfaktura, og når jeg vælger "Vis faktura", så kommer det fint frem.

Jeg prøvede både funktionen "Tilknyt bilag", samt "Tilføj dokument" på mit layout, og begge virker fint.

Er det ved alle salgsfakturaer, den ikke kommer frem med det? Og er det "Tilknyt bilag" eller "Tilføj dokument" funktionen du bruger?

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Det er et tilknyttet bilag, og det virker fortsat ikke.
Okay, jeg har testet lidt frem og tilbage, og kan simpelthen ikke se hvad der skulle være galt. Er det på mere end en faktura du oplever det? Vil du prøve at sende bilaget til mig, så prøver jeg lige at tilknytte det til en faktura i min egen aftale.

Send gerne til: info@e-conomic.dk
Er det lykkedes at få tilknyttet bilaget? Jeg har ikke modtaget noget fra dig endnu, så vil lige høre om du er kommet videre.
Bilaget tilknyttes uden problemer, og det kan også vises.
Men det vises ikke i "Vis faktura" sammen med fakturaen.
Og efter bogføringen er det væk.
Altså:
Bilaget kan tilknyttes.
Bilaget kan vises.
Bilag vises ikke sammen med fakturaudkast.
Bilaget er væk, efter at fakturaen er bogført.
Det virker godt nok mystisk, at du kan få lov at tilknytte det, og kan se at det ligger derinde, men lige så snart du får vidst fakturaen (inden bogføring), så er bilaget ikke med. Og hvis du bogfører den her faktura, og går ned i arkivet, finder den frem og får den vist, så er bilaget heller ikke med dernede.

Vil du ikke prøve at sende bilaget til mig på: info@e-conomic.dk, så prøver jeg at tilknytte det på en af mine fakturaer, for at se hvad der sker der.

Er det kun denne du oplever det på, eller er det et generelt problem du oplever op flere fakturaer?
Hej igen.

Jeg har lige teste med dit bilag, og jeg kan heller ikke få det vist. Så jeg har sendt det videre til vores teknikker, som vil kigge på det.