Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Hvordan fjerner jeg varenummer på faktura layout 0 Hej, Jeg vil gerne have et faktura layout hvor varenummeret ikke bliver vist, hvordan klare man det? Jeg har rodet en del rund i Design & layout, men jeg kan ikke finde noget med vare og varenumre ...? jonas løst spurgt 23 Feb, 2015 i Spørgsmål » Andet af MS Sikring (590 points) status opdateret 24 Feb, 2015 af Heidi Christensen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Du fjerner fluebenet ud for kolonnen "Varenummer" og forøger evt. bredden af de resterende kolonner, så fakturakroppen passer i bredden med overskrifter m.m. besvaret 23 Feb, 2015 Spørgsmål af Erik Jensen (26.4k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Jonas, Som Erik nævner, skal du ind og redigere i kolonnerne på det layout du gerne vil fjerne varenummeret på. Du kan i vores online hjælpeleksikon også se hvordan du kan arbejde med kolonnerne i design og layout. Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 24 Feb, 2015 Spørgsmål af Heidi Christensen (18.9k points) Ja, hvor svært kan det være... Tak for hjælpen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.