forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Se rykker under posteringer på konto

+1
Det ville være dejligt hvis man under posteringer på konto kunne se alle de rykkerer man havde sendt til en kunde også den der ikke har et rykkergebyr på.

 

Hilsen Jonas
spurgt 19 Feb, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af JonasWindekilde (590 points)
status opdateret 17 Mar, 2015 af Camilla Jesswein

2 Svar

Hej Jonas

Mange tak for dit indlægsmiley
Jeg har netop været inde og teste dette i min egen aftale og selvom, du har lavet en rykker uden rykkergebyr og renter, så vil denne stadig fremkomme under salg-->kunder-->kunder-->"posteringer på konto"



Et andet sted i systemet hvor du også altid kan se en liste over de rykkere du har sendt til din kunde er ved at gå i salg-->fakturering-->arkiv. Herinde søger du i typen på rykker, efterfølgende kan du angive den ønskede kunde og der vil nu fremkomme alt det der er lavet på kunden vedr. rykker.

Lad mig endelig høre fra dig om ovenstående fremkommer når du kigger på dine kunder, gør det ikke det, så skal vi selvfølgelig kigge nærmere på det smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 4 Mar, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Hej Camilla

Det er dejligt at du kan se det i din aftale, men jeg kan ikke se det i min.
Jeg har talt flere gange med Jeres support inden jeg oprettet dette indlæg. Første gang fik jeg det samme at vide som du fortæller, og supporteren opgav så at hjælpe, da mit system ikke gjorde som hendes.

Anden gang jeg talte med Jer, fik jeg at vide at man ikke kunne se det i systemet (supporteren havde talt med Jeres teknik).

Jeg kan se på det billede du har indsat at der står renter rykker 3.
I vores system står der kun rykker 3.

Kan det skyldes at vi mangler et flueben et sted?

Hilsen Jonas
Hej Jonas

Undskyld jeg først skriver nu. Jeg vil rigtig gerne med ind i din aftale, du må derfor meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk, hvor du i emnefeltet skriver Att. Camilla J, så vil jeg skrive dig en guide til, hvordan du giver mig adgang.

Ser frem til, at høre fra dig :)

Hej Jonas

Mange tak for vores snaksmiley
Jeg har taget denne problemstilling med videre til vores teknikkere og kontakter dig, når jeg har fået svar fra dem.

Er der andre kunder der oplever dette, så lad mig endelig høre fra jersmiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 17 Mar, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”