forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udbygning: Kan E-conomic blive mere CRM-mindet?

+5

Hej E-conomic

E-conomic har en stor mangel, hvor jeg ofte støder hovedet mod loftet, når jeg skal supporte en kunde.

Der er i E-conomic ikke mulighed for at udfylde brugerdefinerede kundefelter - f.eks. til stor gavn ved fremtidige søgninger i kundesegmenter. Jeg kan heller ikke tilknytte en kunde til flere kundegrupper selvom det ofte er meget relevant. Mange af mine kunder har ofte så meget samarbejde med deres kunder, at det er svært at klemme en af deres kunder ned i kun kundegruppe. Det gør så, at man bliver nødt til at oprette kunden dobbelt - eller endnu værre; flere end det - og det gør så igen, at risikoen for at kundens information ikke bliver ajourført ens, stiger. Samt man mister overblikket over kunden.

Det kunne være smart, hvis E-conomic blev bare en smule mere CRM mindet :-)

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 12 Feb, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Jens Kirk (7,880 points)
opdateret 12 Feb, 2015 af Jens Kirk

2 Svar

Hej Jens Kirk,

Tak for dit forslag. Jeg bliver lidt nysgerrig på netop dette forslag - og har lige et par opfølgende spørgsmål.

Vil du ikke komme med et konkret eksempel på setup'et i en virksomhed? Hvad sælger man? Hvordan kunne kundegruppe opsætningen være? Hvordan ville man styre det, og hvor ville man søge det frem?

Langt de fleste tilfælde kan man løse ved at gøre brug af vor ref, øvrig ref, grupper(vare+kunder, allerede eksisterende felter på kunder, Dimension/afdeling og lign. funktionalitet.

Generelt vil vi jo prøve at løse CRM-funktionalitet via APP's - da der er nogen der er meget bedre til at lave CRM-funktionalitet end vi er. Jeg er med på, det du skriver CRM-venlig :)

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 15 Feb, 2015 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Jens Kirk

Vi har en fortrinligt og billigt CRM app til e-conomic.

app´en oprettes i e-conomic´s brugerflade og anvender kartotekerne fra e-conomic.

Hvis du har lyst til en test kontakt mig på mail php@itnvision.dk så finder vi en mulighed for at du kan se app´en og vurderer den i forhold til dit behov.

Du kan også læse om app´en og se en video på følgende link:

http://itnvision.dk/e-conomic-loesninger/crm-til-e-conomic

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 16 Feb, 2015 Forslag af Per Holm Pedersen (17,640 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”