Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




sløv ubrugelig economic

0
Idag for 5 minutter siden gik jeg ind på Lager -> vareleverandør -> opret leverandør faktura -> valgte en leverandør og trykkede efterfølgende på noter, tillæg og overskrifter.

Herefter ser jeg det snurende hjul som jeg ser så ofte, det tog præces 2 minutter og 44 sekunder for den at åbne ovenstående.

Synes e-conomic at det er brugbart?

 

Jeg vil fremover lave et nyt indlæg hver gang jeg opretter lignenede ting og det er flere gange om dagen så glæd jer, jeg sidder klar med stopuret.
i Forslag » Andet af (2.9k points)
Det er desværre ikke kun lagerdelen, der kører ufattelig langsomt. Også helt almindelig kassekladde funktioner tager tid og ender hver anden gang med at siden skal opdateres....  Det er trist! Jeg har altid været en stor fan af e-conomic. I over 10 år har jeg troligt holdt armene i vejret af begejstring, men må indrømme at begge arme hænger langs gulvet nu...  Kom nu e-conomic.... hold en pause i jeres smarte designs og ud- (og ind-)viklinger og lad os få lidt arbejdsro så vi kan passe vores arbejde... Det har stået på gennem alt for lang tid nu....Please!
Hej Lee Sanne
Det er rigtigt, at vi har været ramt en del på hastigheden på det seneste, hvilket vi har stor fokus på. Vi arbejder på at højne hastigheden generelt i hele e-conomic og regner med at nogle af de forestående opdateringer af systemet kan afhjælpe problemet en smule.

Jeg lover, at design ikke vinder over hastighed - det vigtigste er selvfølgelig, at programmet virker som det skal.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic
En smule?

Skal jeg så forvente at det skal tage 2 min og 30 sek at tilknytte ovenstående vareleverandør?

1 Svar

Hej abp

Tak for din kommentar. Vi er lige nu ramt af nogle hastighedsproblemer som vi arbejder på at løse hurtigst muligt. Jeg undskylder de gener, det medfører.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

  Tanja Sørensen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (800 points)
Det er jo fint...

Hurtigst muligt er det "e-conomic hurtigst muligt"? For så taler vi vel om adskillige år?

Eskaler endelig ikke opgaven hos jeres udvikler... Det gjorde i med en anden sag i juli måned sidste år og den er stadig ikke løst :-(

Hastigheds problemerne har stået på i månedsvis, jeg har kontaktet jer mange gange...
Vi fik fikset de problemer, vi havde i går, så systemet kører normalt igen.

Den generelle hastighed i e-conomic arbejder vi på at forbedre løbende. Fx er det fra i dag blevet hurtigere at søge i varer, hurtigere at søge på modtagere under "sendt" (fx emails eller EAN-numre) og hurtigere at åbne posteringer i kassekladden. Vi opdaterer vores program ca. hver 14. dag, så programmet bliver hele tiden optimeret.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic