Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hermed erklæres E-conomic DØD

0
E-conomic som platform er hermed erklæret død.

Udviklinen har forladt platformen og tilbage står vi med et dødt statisk skelet med kæmpe mangler.

Der sker ingen udvikling og det ses hee vejen rundt i systemet, og alle forsøg på at sparke e-conomic igang er som at slå i en pude.

E-conomic bruger deres resourcer på at udtænke snedige måder de kan forhøje deres priser istedet for at udvikle deres system.

jeg vil opfordre alle til at gå på trust pilot så v kan gøre potentielle nye kunder opmærksomme på dette kæmpe problem. måske kan vi komme igennem til e-conomic ved at ramme dem på pengepungen. lige nu er de hvertfald totalt ligeglade med hvad vi siger.
i Forslag » Andet af (2.9k points)

1 Svar

Hej abp

e-conomic er ganske levende og i rivende udvikling. Dette forum er et fint eksempel på, at vi lytter til vores kunder og deres inputs, da vi rigtig gerne vil høre, hvordan vi kan gøre vores produkt bedre og smartere for vores kunder.

Vi opdaterer e-conomic ca. hver 2. uge, så der hele tiden kommer nye funktioner, muligheder og forbedringer. Det kan både være ønsker her fra forummet som vi implementerer, eller efterspørgsler vi har fået i supporten. Vi har et dedikeret ’forum team’, der gennemgår alle kundeønsker og sørger for, at dem der giver mening for mange af vores kunder, også bliver implementeret.

Da vi får nye funktioner og forbedringer hver 14. dag, får vi ikke reklameret så meget for det hele, så det kan nogle gange være svært at få øje på ændringerne. Vi samler dog jævnligt højdepunkter på bloggen, i vores nyhedsmails og på twitter. På bloggen kan du fx læse en top 3 over forbedringer i 2014.

Vi bruger mange ressourcer på udvikling af vores program, i samarbejde med vores kunder, da det giver super god mening for alle parter. Det er vores kunder, der til daglig kommer rundt i alle kroge i vores program og derfor lytter vi også til, hvad de har at sige.

Venlig hilsen 


  Tanja Sørensen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (800 points)
Hej Tanja,

Jeg vil rigtig gerne tro på det du skriver men faktum er bare en helt anden.

I illustrerer det jo rigtig godt ved jeres blog med hvad der er ændret i 2014. Det er jo ingen nye funktioner, i har f.eks. tidligere slået en funktion fra som i så slår til nu til og kalder det for en kæmpe forbedring.

jeres forum er et skole eksempel på bruger inddragelse gone bad. jeg læser de fleste forum indlæg og folk er rigtig sure.

Der er ved rejse sig en massiv mur af klager og utilfredse kunder i en grad i aldrig har oplevet før. Der mangler helt basale og strengt nødvendige funktioner i e-conomic, men det er ikke nok, den køre også elendig. Jeres nye layout er så ufattelig langsom at den snart er ubrugelig, det er der lange tråde om herinde.

Aldrig har der været udviklet så lidt på e-conomic, og aldrig har den kørt så ringe som den gør nu. hvad er så e-conomic's svar på det....
Jooo i fortæller at i laver rigtig mange nye smarte åbenbart usynlige funktioner som i så kombinere med at sætter priserne op.

E-conomic som platform er død
Ære være dens minde, den havde faktisk potentiale.
Hej abp

I blogindlægget fremhæver vi flere nye funktioner, men lige den funktion, du henviser til, er blot en sidebemærkning.

Jeg er uenig i, at de fleste af vores kunder på forummet er sure. Hver 14. dag opdaterer vi e-conomic med nye funktioner og forbedringer og hver gang er det noget, der gør vores kunders arbejde hurtigere og nemmere.

Det er helt i orden, at du ikke synes om vores produkt, og vi kommer nok ikke til enighed om, hvorvidt vi udvikler os eller ej, men jeg kan forsikre dig om, at vi har mange glade kunder. Dermed ikke sagt, at e-conomic er for alle.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic
Ved du hvad, du burde skamme dig og sidde at lukke sådan noget bavl ud.
Selv når i et blog indlæg skal skrive hvad der er sket på et helt år, så er det kun små minimale opdateringer i kan komme op med.
En gang postede i hvad der blev opdateret, men opdatere så lidt at i også har droppet det, det er forståeligt det ville jo udstille jeres manglende udvikling.

Mht sure kunder på forummet så ved jeg ikke om e-conomic putter lykkepiller i din kaffe om morgenen eller du læser et andet forum end jeg. Der er mange sure kunder og det er meget forståeligt.