Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udligning af bilag på kreditor

0
Hej

hold tungen helt lige i munden når du læste nedenstående:

Jeg oplaver at når jeg udligner en masse bilag, på en kreditor når jeg laver en kreditorbetaling i kassekladden den ene måned. står de der stadig når jeg skal lave en ny betaling næste måned der er så og kommet en betaling frem (den jeg lavede i sidste måned)

når jeg så laver , den nye, betaling, næste måned, kan jeg ud ligne betalingen fra sidste måned og alle de bilag jeg udlignede i sidste måned og de nye der skal betales denne måned. Så kommer tidligere udlignede bilag ikke frem mere, men det gør så de bilag jeg sat til betaling denne måned, altså i næste måned når jeg skal lave den næste betaling.

Kunne det ikke laves nemmere?
jeg bruger firefox og har mistanke til browseren, for så dumt plejer i jo ikke at lave tingene
i Spørgsmål » Andet af (1.1k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Bahn-Larsen

Jeg synes det lyder som om at udligning på den ene eller den anden måde ikke gennemføres i den enkelte måned.

Jeg ved ikke om det stadigvæk er sådan, da jeg kan se at dit indlæg er et par måneder gammelt - jeg beklager at du ikke har fået svar noget før.

Men er det fortsat tilfældet så må du meget gerne kontakte os telefonisk på 88204841 mellem 10 og 14.30 næste gang du har oprettet en betaling men ikke bogført denne - da vores support skal have en mulighed for at se hvordan det er grebet an så vi kan se hvor i processen uhensigtsmæssigheden opstår - for vi er helt enige i at det ikke kan og skal være som du beskriver det i ovenstående.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)