Hej hej
1: C5 til economic, det kan din revisor eller bogholder klare, eller en ekstern rådgiver mod betaling.
2: Flere regnskaber i et abonnement kan vist lade sig sig gøre, revisorer benytter dette i flæng, men jeg ved ikke om de tillader kunder at man skifter mellem selskaber som revisorer kan, det skal du nok lige undersøg nærmere.
3: De 2 integrationer kan have funktioner som ikke kan tilpasses/afleveres korrekt i e-conomic, og da e-conomic ikke kan tilpasses, så kan du sidde fast her. dette punkt skal undersøges ekstra grundigt.
4: e-conomic har allerede idag integration til utallige webshops, mange er blot plug n play, så ingen alarm her.
5: Flere brugere, Tjek, intet problem. dog er systemet online, det vil sige dårlig internet = dårlig adgang, og de har til tider driftproblemer på hele systemet, (men det kan man jo også have på sit eget serveropsæt :)
6: Ingen problem, benytter mange.
Hvis du er i vækst og har 50 mand der benytter systemet, så vil jeg nok vælge anderledes, har du derimod 50 mand, og 5 benytter systemet til bogholder osv, og resten benytter de andre systemer, så kan det være fint nok.
50 mand der taster i et online økonomisystem er ganske enkelt en dårlig forretning i mgl effektivitet :)
Håber du kan bruge svarene,
Min baggrund for svarerne
Jeg ejer flere selskaber som har brugt, (nogle bruger stadig e-conomic), de store selskaber har brugt e-conomic igennem 6 år, vi er dog skiftet væk fra e-conomic til Visma Business pr jan 2014, fordi vi søgte bedre effektivitet i hverdagen frem for et billigt ineffektivt system :)
Mvh Johnny hansen
iAdvice ApS
www.iadvice.dk