Hej Jonas,
Jeg vil gerne prøve at vende den lidt om. Måske der er andre kunder end dig, som netop har brug for at kunne ændre indstillinger ved afsendelse af fakturaer og tilføje flere emails inden man sender dem afsted. Blot en tanke, at ikke alle har behov for de samme work flows. Desuden vil vi heller ikke miste den godkendelse af, om man rent faktisk gerne vil bogføre ens faktura(er). Tænk hvis man kom til at trykke 'bogfør' og ikke havde muligheden for at annullere, hvis nu det var ved en fejl man havde ramt knappen. Så skulle man ind og kreditere blot fordi man kom til at ramme en forkert knap med musen. Det ville også give en del bøvl er jeg helt overbevist om.
Vi kommer ikke til at fjerne denne funktionalitet og afrøve folk fra de muligheder som foreligger heri.
Det samme gælder vedr. det flow hvor man vælger at bogføre EAN fakturaer først osv. Igen kan der være andre der har behov som du ikke har. e-conomic er et standard program hvor en løsning passer til mange. Hvor end vi gerne ville, kan vi desværre ikke gøre alle hundrede procent tilfredse med hvordan programmet er og skal anvendes.
Der er foruden ovenstående steder i applikationen, hvor ændringer vil gave mere eller flere som jeg personligt ser det.
Vedr. fakturaer som skal emails til kunderne, så når man har bogført sine EAN fakturaer og vælger de resterende fakturaer og bogfører og sender disse, så vil kun de som har en email angivet på kunden blive bogført og sendt. Efterfølgende vil de som ikke har en email angivet på kunden ligge tilbage. På den vis kan man via 3 trin bogføre først EAN fakturaer, dernæst fakturaer som kan mailes og til sidst kan man bogføre og vise de fakturaer, som skal printes og sendes manuelt.
For at opsummere, kommer vi altså ikke til at ændre selve flowet for hvordan fakturaer bogføres, da en ændring efter vores bedste overbevisning vil gavne færre end det vil skabe problemer for.
Med venlig hilsen
Heidi Christensen