forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Opdatering at faktura (produkt lister)

0
det ville være en kæmpe hjælp for os, hvis der var en knap til at opdatere ordre og fakturaer udfra antal og produkt nummer sådan at priser og navn bliver opdateret i forhold til varene.
spurgt 22 Jan, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Bjørn Holm (3,260 points)
status opdateret 17 Mar, 2015 af Camilla Jesswein

2 Svar

Hej Bjørn

Jeg vil gerne forstå helt præcist hvad det er du mener i forhold til opdatering og hvor i systemet denne knap skal være, har du et helt konkret eksempel hvor du kan beskrive hvordan din proces er ved ovenstående?

Sådan som jeg forstår dette ønske, så er det når du står inde og har oprettet en given vare på en faktura eller ordrer og du på denne ændre f.eks. teksten eller prisen, så skal dette opdateres på samtlige af de fakturaer/ordrer der ligger med denne vare vaed tryk på en knap?

Ser meget frem til, at høre fra dig så jeg på baggrund af dit svar kan komme med et endeligt svarsmiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 2 Mar, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Hej Camilla

Det er noget i den retning, men det jeg helt bestemt gerne vil have er muligheden for at opdatere den enkelte ordre/faktura, i forhold til den data der ligger i e-conomic.
Som om at jeg lige havde tilføjet alle varelinjerne.

Jeg vil gerne have at denne opdatering bruger kundenummeret som reference, sammen med varenumrene og de respektive antal på disse varenumre som reference og så opdatere alt andet.

Jeg vil gerne have at denne knap er at finde under andre muligheder inde på den enkelte faktura/ordre.

Hej Bjørn

Mange tak for din yderligere uddybningsmiley
Jeg kan godt se, at i din arbejdsgang vil det her være smart, at du kan gå ind og lave en sådan opdatering.

På nuværende tidspunkt vil dette ikke være en ændring vi går ind og laver. Dette ses på baggrund af den efterspørgsel der er efter netop dette og at det vil kræve lidt ekstra teknisk, at gå ind og lave dette. Dit forslag er meget brugerspecifikt og i forhold til vores ressourcer og prioriteringen af disse, er der anden vedligeholdelse og forbedring af systemet har vi større fokus på, at gå ind og lave og, som rammer bredere og giver større værdi for flertallet af jer brugere.

Selvom dette ikke bliver implementeret, så skal du alligevel have mange tak for dit indlæg og engagement her på forum.smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 17 Mar, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”