forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændring af faktura fra Email til EAN

0
Hvis en faktura er sendt til en kunde via Email, men de skulle have haft den via EAN, hvordan kan man så ændre det?

Altså, når jeg vil prøve at gensende fakturaen, kan jeg KUN vælge email, selv om der som sagt ER et EAN nummer på kunden, men altså ikke på fakturaen når jeg vælger vis faktura.

På en eller anden måde har jeg sendt en faktura på email selvom kunden allerede havde et korrekt EAN nummer, har endnu ikke fundet ud af hvordan det kunne ske.

Skal jeg virkeligt lave fakturaen helt forfra igen, det må da kunne ændres i den eksisterende faktura?

jonas
spurgt 15 Jan, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af MS Sikring (520 points)
status opdateret 16 Jan, 2015 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Jonas

Tak for dit indlæg.

Det er ikke muligt at ændre i en bogført faktura uanset om det er en almindelig eller en EAN faktura. Så du er nød til at kreditere den og så lave en ny.

Grunden til at den ikke er gået igennem som EAN faktura er fordi der mangler en af de ting som der skal til for at en EAN-faktura kan sendes, se her hvad der skal til for at sende en EAN

http://wiki2.e-conomic.dk/salg/elektroniske-regninger-foer-du-kan-sende-en-e-faktura

Håber dette giver mening, ellers er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores support, så vi kan få dig helt i mål.

Ha en rigtig god dag

Med venlig hilsen

Jeannette Vennerberg

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Jan, 2015 Spørgsmål af vennerberg (800 points)
Ja, og nu fandt jeg så ud af at jeg kan kopiere den gamle faktura, så jeg ikke skal skrive det hele igen, så det kan jeg leve med.
Tak!
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”