forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forside. Opret ny faktura. Hedder en knap. Men der er meget langt til man når frem til at kunne lave den der nye faktura

+2
Ide: ved tryk på knappen, før mig direkte til ny faktura.

Lige nu skal jeg klikke 5-6 gange, før jeg får den nye "blanket" til fakturering
spurgt 10 Jan, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Tin (290 points)
status opdateret 17 Feb, 2015 af Lauris Sørensen
Jeg er helt enig med dig. En knap, der hedder Ny faktura, bør efter min mening også "bare" lave en ny faktura. Så du har fået en stemme op fra min side.

Du kan dog komme til en ny faktura ved 3 klik:

Klik på den sædvanlige knap Ny faktura
Fold menuen Fakturering ud
Klik på ny faktura

Håber, at det kan spare dig nogle klik.

2 Svar

Hej Tinna

Tak for dit indlæg og dit forbedringsforslag.

Dette er som udgangspunkt en feature vi allerede er igang med at vurdere hensigtsmæssigheden af.
Vi håber derfor i fremtiden at ændre funktionen til at give bedre mening i forhold til dens navn.

Imidlertidigt kan du følge Nette's forslag her, som er en af de hurtige veje ind til en ny faktura. Alternativt kan du, når du står på "Hjem" fanen, og klikke på "." som aktiverer vores quicksearch, hvis du søger fakturaer herinde, og går derind. Så er du allerede inde på menupunktet hvor du kan oprette "Ny faktura".

Så der er muligheder for at komme hurtigere til ny faktura end de 5-6 klik.

Jeg vil opdatere dette indlæg når der er konkret nyt på dette smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 12 Jan, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej Tinna

Det glæder mig at meddele at knappen "Ny faktura" nu rent faktisk sender dig hele vejen ind i en fakturakladde for en ny faktura, og ikke længere er en genvej til "Salg".

Håber du finder den fornyede funktionalitet anvendelig :)

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 17 Feb, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Fantastisk!
Tak for det.
Det gør det så meget nemmere at arbejde med. Og så meget nemmere at forstå.  Og lad os så få sendt nogle fakturaer!
Tak :-)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”