forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Lagermodulet - endnu en gang!

+2
I salgsmodulet kan man ophæve konsekvenserne af at have sendt en ordrebekræftelse til sin kunde. Når det er sket, kan man igen arbejde i ordren og tilføje de produkter, man har glemt i første omgang, eller som kunden har ønsket at tilkøbe.

I lagermodulet findes modulet bestillinger. Dvs. varer som bestilles hos en leverandør, så f.eks. salgsafdelingen kan se, om en vare bliver suppleret og hvornår.

MEN: I bestillingsmodulet kan man ikke ophæve sendt status på bestillingen og tilføje nye produkter. Og jeg som altid har troet, at indkøb er det modsatte af salg. Hermed ment, at et indkøb i bund og grund er en spejling af et varesalg, og at de tilhørende arbejdsgange derfor også er "Selfi`er"

Min kundes største behov i dag er at få implementeret "Ophæv sendt-status" i bestillingsmodulet.

I samme forbindelse har vi forgæves ledt efter dokumentation for registrerede Varemodtagelser. De forsvinder simpelthen i takt med, at leverancerne overføres til en vareleverandørfaktura og at denne bogføres.
spurgt 8 Jan, 2015 i Forslag » Lager af Erik Jensen (24,420 points)
lukket 13 Apr, 2015 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Erik

Tusind tak for dit indlæg og dit forslag.

Jeg kan sagtens se at der kan være behov for at redigere en sendt bestilling. Lige så vel som der kan være behov for at redigere en sendt ordre.

Jeg vil derfor gerne tage forslaget med videre, og drøfte det på vores næste prioriteringsmøde.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 28 Jan, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej igen Erik

Ved nærmere eftersøgning falder jeg over dette indlæg, hvor vi allerede har eskaleret forslaget i udviklingen. Hvorfor det vil komme til fremtidig implementering.

http://forum.e-conomic.dk/13489

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 28 Jan, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”