Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny prisstruktur fra e-conomic - er det kun mig der mener det er ret dumt...

+1

Vi har nu siden 2008 været med til at udbrede ordet e-conomic, og er super godt tilfredse med programmet, og setuppet.

i dag bliver jeg så ringet op og hører at vi bogfører for meget, og bruger for mange posteringer. 

Så den her med ubegrænset antal posteringer, ikke gælder mere, med mindre vi vil op i den nye proffesionelle pakke til April, der går fra 25.000 posteringer og opefter til 599,- pr. måned.

jeg synes det er temmelig tåbeligt træk, og grunden er at det er synd for dem der ikke bruger det så meget, at de betaler det samme.

MULIGT - Men det har altså været jeres ide og force fra starten af.  

Hvad med at vende dem om, og så blot hæve jeres small til 5000 posteringer, hvis det er dem det er synd for...

 

 

lukket
i Spørgsmål » Andet af (700 points)
opdateret af
Nej, det er du ikke ene om.
Men jeg går da ud fra, at med den nye prisstruktur vil e-conomic også udvikle faciliteter til dem, man måske kan beskrive som storforbrugere med særlige behov.
Eller skal vi fortsat leve efter de små kunders ønsker og behov og samtidig betale ekstra for det?
Hvis man ikke vil mere udvikling, står prisforhøjelserne ikke i et fornuftigt forhold til de udgifter, e-conomic vil have dækket i form af lagerkapacitet, der formentlig er et lavprisområde.
Du har fuldstændig ret, det er uacceptabelt.
e-conomic er i gang med en urimelig pris regulering, under påskud af, at de ikke har lavet pris regulering i 10 år. Det er muligt, at det til bestyrelsesmødet har virket som en god ide, lige at gennemtrumfe 30-60% stigninger her og nu, fordi bestyrelsen ikke har forholdt sig til en ordentlig prisstruktur de sidste 10 år. Men som bruger og betaler kan jeg ikke acceptere denne beslutning. e-conomic kan lave en prisudviklingsplan over de næste 5 år, for at nå op på det niveau, som e-conomic selv mener er markedsprisen.
Jeg har sagt klar nej til at modtage denne prisstigning og fik så at vide at jeg bare kunne opsige mit abonnement. Det er mafia lignende metoder at presse, for mit vedkommende en prisstigning på 36%, ned i halsen på mig. e-conomic ved uden mærket godt, at virksomheder ikke bare skifter økonomisystem hen over natten. Hvilken mere værdi får jeg ud af en prisstigning på 36%... Ingen overhovedet. Jeg kæmper stadigvæk med "lange svartider" og "nedetider". Jeg kan se på Trustpilot at e-conomic får dårlige anmeldelser og det er fuldt ud fortjent. Nu håber jeg ikke at WebCRM, Dropbox, min bank og forsikringsselskab, min udlejer og øvrige 75 leverandør vælger at presse en 36% prisstigning ned i hovedet på mig. Hvis jeg udsatte mine kunder for en prisstigning på 36%, så forlod de butikken med det samme. Hilsen en meget utilfreds e-conomic bruger. / Scanreco Danmark ApS ved Brian Justesen

2 Svar

 
Bedste svar
Hej

Vores oprindelige prisstruktur med de 2 abonnementer, der kun adskilte sig fra hinanden ved posteringsgrænsen på de 2.000, har efterhånden 10 år på bagen og vi har måtte sande, at den ikke længere passer til det marked, vi har i dag. Vores kunder spænder meget bredt og vi har derfor ændret priserne, så de i højere grad afspejler, hvor meget kunderne bruger e-conomic.

Som udbyder af en online service, har vi to væsentlige udgifter: Udvikling af programmet og vedligeholdelse samt opbevaring af data, og vi har sammensat vores nye priser sådan, at de i højere grad afspejler vores omkostninger. Vi har valgt at gøre det på denne måde, da vi finder det mere fair, men jeg forstår godt, at du er frustreret, da du er en af vores meget aktive kunder, der dermed får en uventet prisstigning. Posteringsgrænserne er blevet sat sådan, som det har givet mening for markedet i dag og det er ikke noget, vi har planer om at ændre på foreløbigt.

Jeg håber at du, trods prisstigning, alligevel har lyst til at fortsætte med at bruge e-conomic, og at du over årene har kunne mærke de forbedringer og den udvikling som e-conomic har været igennem – og stadig gennemgår.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

  Tanja Sørensen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (800 points)
valgt som bedste svar af
Magen til bavl...

Den udvikling i laver i systemet er efterhånden ikke eksisterende, e-conomic er gået fuldstændig i stå.. Jeg vil anslå at jeres udviklings afdeling består af en enkelt en armet mand på halv tid.

Om man har 1000 bilag eller 25.000 bilag betyder jo ikke noget som helst plads mæssig vi taler ganske få MB. Data.
Hej

Vi udvikler hele tiden e-conomic og opdaterer med nye funktioner og forbedringer flere gange om måneden. Vi har netop skrevet et blogindlæg, der fremhæver et lille udvalg af de ting, vi udviklede i 2014: http://blog.e-conomic.dk/hvad-er-du-gaet-glip-af-i-2014/

Det er ikke altid, at man opdager de nye ting, der sker i e-conomic, men der udvikles på højtryk.

Vi har valgt at prissætte vores system efter, hvor meget kunderne bruger det, hvilket vi bl.a. måler ud fra posteringer. Det giver os mulighed for at have abonnementspriser, der er bedre tilpasset de forskellige typer af kunder.

Med venlig hilsen Tanja, e-conomic
Nu har jeg været kunde i over 5 år og havt en pro version så jeg forstår ikke at man pludselig laver strukturen om.

Vi sælger jeres systemer men i dumper noget af det som vi sælger det på.

Jeg synes også det er ret dumt at lave om på et godt koncept.
Spørgsmål af (190 points)