forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oversigt over "glemte" tilgodehavender

+1
Når man har sendt 3. rykker for et tilgodehavende, figurerer det ikke længere ret tydeligt nogen steder. Vist kun på debitorsaldolisten.

En meget nyttig funktion kunne være at vise alle disse tilgodehavender inde under rykkere, så man kan følge med i om alle disse er sendt til indkasso, etc.
spurgt 25 Nov, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af qabi (1,090 points)
status opdateret 1 Dec, 2014 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej qabi

Mange tak for dit indlæg smiley
Det er korrekt, at når du arbejder med rykker i e-conomic, så skal du selv være opmærksom på hvilken rykker du er nået til og hvem der eventuelt er sendt videre til inkasso.

Hensigten med at benytte rykker i e-conomic er lige til og når du først har sat din procedure op i e-conomic og løbende kører dine rykker kørsler i række følgen og når du f.eks. når til rykker tre så kommer der kun de kunder med tilhørende fakturaer frem, der indgår i denne "runde" og det er derfor kun et klik, for at se om de skal rykkes og her vil alle de tilgodehavende automatisk komme frem.

Det du også altid kan gøre er, at du kan gå ind under salg-->fakturering-->arkiv. Herinde kan du opstille dine rykkerkriterier, herunder vælge typen "rykker" og så vil de fremkomme hvilken type rykker du har lavet på din kunde samt hvornår og kan herudfra få overblik over hvor langt du er kommet i processen.

Dir forslag vil desværre ikke blive implementeret i denne omgang, på baggrund af ovenstående vurdering.
Jeg vil alligevel sige dig mange tak for dit forslag smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 1 Dec, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
En skam, for det betyder meget for en virksomhed med mange kunder. Når man har sendt rykker 3 forsvinder overblikket. Og overblik er netop hvad man håber på at købe hos sådan nogen som jer.
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”