forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oprettelse af salgsfaktura på laptop

0
Jeg har tidligere klaget over, at "Fakturahovedet" i kassekladden fylder alt for meget, når der skal bogføres fra indscannede købsfakturaer. Det levner ingen plads til at "rulle" i det indscannede bilag.

Nu oplever jeg nøjagtig det samme, når der oprettes en salgsfaktura på en laptop. Der svines simpelhen med pladsen til stamoplysningerne, medens der ingen bevægelsesfrihed er i bunden af billedet, hvor det væsentlige foregår.

Slip nu det "fine" design/layout og giv os et ordentligt værktøj, der er til at arbejde i.
spurgt 23 Nov, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (23,910 points)
status opdateret 1 Dec, 2014 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Erik

Vi har en rigtig god app - der kan registrerer salgsordre for efetrfølgende, at indlæse ordren i e-conomic.

Funktionerne i app´en er udover oprettelse af salgsordre, oprettelse af debitor, og mulighed for oprettelse af kreditnota ligeledes sendes en ordrebekræftelse til kunden, hvis man ønsker det.

Denne salgs app fungerer fint i et browser billede.

app´en kan udbygges med mulighed for at sende til eksternt lagerhotel, hvia man har sine varer opbevaret der for pluk.

Har du lyst til at prøve den så ring til os 7025 7600 eller send en mail til salg@itnvision.dk

Så får vi en snak.

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 26 Nov, 2014 Forslag af Per Holm Pedersen (17,640 points)
Hej Erik

Tak for dit indlæg og din feedback. Det er selvsagt vigtigt for os at vide hvordan brugeroplevelsen er af e-conomic fra vores slutbrugeres perspektiv. Derfor sætter jeg stor pris på indlæg som dette.

Vi har naturligvis gjort vores ypperste for at finde den perfekte balance mellem funktionalitet, brugervenlighed og design. Herunder har synlighed på de væsentligste funktioner særligt været i højsædet, og vi har så vidt muligt "gemt" de mere sjældent anvendte funktioner lidt væk.

Det betyder også at sådan noget som "fakturahovedet" i salgsfakturaer er ganske fremtrædende, eftersom det er her vi konfigurerer hvem og hvor fakturaen skal sendes afsted til. Samt at få påført de korrekte referencer mv. På bærbare computere med relativt lave skærmopløsninger kan vi indiemellem ende i nogle størrelsesforhold der er uhensigtsmæssige, det medgiver jeg gerne. Det er dog vanskeligt at skalere

Dette er noget jeg vil notere mig i forhold til den feedback vi løbende modtager på det "nye" design, og til de beslutningstagere der arbejder med dette. Indlægget her tagger jeg som "implementeres ikke" da feedback på vores nye design ikke er en feature request vi kan udvikle fra en dag til en anden, men er en løbende proces vi konstant arbejder med.

Slutteligt vil jeg anbefale at du ved alle mulige lejligheder arbejder på en ekstern skærm med en højere opløsning, der naturligvis tilbyder væsentligt bedre overblik i alle aspekter af applikationen.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 1 Dec, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”