forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Integrations problemer med Wannafind

0
Hej med jer

Jeg har store problemer med 2 ting i min integration med min wannafind hosted shop.

1. De kostpriser jeg har i min wannafind shop vil gerne synkroniserer med e-conomic, i hvert fald nogle af dem.. det er de første 166 vare numre der kommer med kostpris, resten (260 stk) er bare udfyldt med 0kr..

2. Jeg har sgu lidt knas med at lure webhooks indstillingen af, i min webshop står der følgende:

type=stockUpdate&username=xxxxxx&password=yyyy&number=[NUMBER]

xxxxxx er navnet på din løsning og yyyy er integrationskoden angivet under dit e-conomic kontrolpanel i webshoppen.

MEN hvilken løsning snakker de om, og er der andet end x 6 y der skal udskiftes??

Jeg håber at andre har haft kigget på dette og vil dele deres erfaring med mig
spurgt 8 Jan, 2012 i Spørgsmål » e-conomic generelt af billstrom (150 points)
opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

1 Svar

Bedste svar
Hej,

1.
Det skyldes måske at du bruger lagerstyring i e-conomic, hvorfor det altid vil være den beregnede, gennemsnitlige kostpris. - http://wiki.e-conomic.dk/lagerstyring/gennemsnitlig-kostpris. Kan det passe?

2. Det er jeg i tvivl om. Jeg har hørt wannafind skulle have en god support - http://www.wannafind.dk/support/, og jeg er sikker på de måske kan afgøre dette. For her i e-conomic kan vi ikke lige gennemskue hvad der bliver henvist til

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 11 Jan, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”