Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problemer med vareoprettelse og bestilling

0

Hej

 

Jeg er ved at oprette vare i lagermodulet, og skal lave en bestilling. 

 

Det virker som om jeg mangler noget i opettelsen, da systemet kommer med følgende meddelelse når jeg vil lave bestilling på varen. 

Der mangler at blive angivet en varekøbskonto for denne varegruppe

 

når jeg går ind i varegrupperne kan jeg ikke få lov at tilføje en varekøbs konto. 

 

hvordan kommer jeg videre ??

lukket
i Spørgsmål » Andet af (170 points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Vitaenova.

Tak for dit indlæg.

Det er helt korrekt som Finn skriver. Du skal på din varegruppe have valgt der skal være lagertræk på, ellers kan dine varer i den gruppe ikke bruges under lagerstyring, til bestillinger mm.

Hvis du ikke allerede har været inde og ændre det på gruppen eller grupperne, så skal du op på det orange tandhjul --> "Alle indstillinger" --> "Grupper" --> "Varegrupper". Derinde kan du på blyanten ude til højre redigere gruppen, hoppe hen på den fane der hedder "Lager" og der ændre du den til at være med lagertræk. Og når du gør det, så får du mulighed for at ligge en varekøbskonto på, som systemet kommer frem og siger der mangler :)

Håber ovenstående kan hjælpe dig videre, hvis du ikke allerede har fået styr på det :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
valgt som bedste svar af 🔒
Hej Vitaenova

Du skal på "Lagerfanen" angive, at det er en varegruppe med lagertræk, så dukker konto-mulighederne op.

mvh
Finn

e-consultic.dk
Spørgsmål af (10.5k points)