forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ophæv send status for bestillinger

+1
Jeg foreslår man kan ophæve sendstatus i bestillinger ligesom i kundeordrer. Funktionen leveringstid kan ikke bruges hvis ikke. Man kan ikke sætte leveringstiden ind før man kender den fra leverandøren. Der kan også være behov for at sætte flere varelinier ind eller proto og fragt. Hvor kan man ikke omdanne en bestilling til en købsfaktura og bogføre den. Skal man over levering og og og.??
spurgt 13 Nov, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af ulrich (170 points)
status opdateret 13 Jan, 2015 af Camilla Jesswein
Hej Ulrich :)

Det er efterhånden længe siden du kom med dette forslag. Ikke desto mindre, så fortjener du da en melding på, at det nu er muligt at ophæve sin sendt-status på bestillinger, der endnu ikke er modtaget.

Selvom du har ventet længe på muligheden for at gøre dette, så håber jeg alligevel det er noget, der vil skabe værdi for dig.

Rigtig god dag :)

1 Svar

Hej Ulrich

Tak for dit indlæg.

Vi har hørt fette forslag før og jeg vil også mene det vil give god mening at implementere i programmet,

Dette er noget vi overvejer at videre udvikle så det kan implementers i programmet. 

På nuværende tidspunkt kan jeg dog desværre ikke love at det kommer i fremtiden eller om hvor der skulle komme men i dette link kan du følge med i et andet forum indlæg der opdateres med dette når der er ny information, samt et work around hvor du simpelthen blot kopier den oprindelige bestilling og redigere i denne.

Jeg lukker dette indlæg så du kan følge med i det andet :)

Rigtig dejlig dag 

Med venlig hilsen

Juliet Dangaj

Online regnskabsprogram

besvaret 19 Nov, 2014 Forslag af Juliet.Dangaj (1,620 points)
overvejes× 120
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”