Hej e-conomic
Jeg bruger Indscanning og sender ofte flere billag i min e-mail til mit indscannings-modul. Straks efter at jeg har sendt e-mailen går jeg til Indscanning > Overfør bilag og klikker på "Ja"
Ved godt at der står, at jeg skal være sikker på at jeg har e-mailet mine bilag til ovenstående adresse og det har jeg jo netop gjort.
Ofte er jeg lidt for hurtig og så opstår problemet. I efterfølgende vindue, så er en besked om, at der ikke er nogle bilag og så er der kun et link til "Luk" vindue.
Så skal jeg hele vejen ud til Indscanning > Overfør bilag og prøve igen. Selvom det kun tager mig 5-6 sekunder, ja - så er der ofte bilag til mig i anden omgang. Så jeg var bare lidt for hurtig første gang.
Jeg syntes det kunne være rart med en "Prøv igen" knap i det lille pop-up vindue, der tjekker min Indscannings-indbakke igen. I kunne evt. lave det som en knap med en timer på, der gør at den er disabled i 3-5 sekunder med noget jQuery, hvorefter den blive enabled og man kan klikke på den, hvis I er bange for at folk vil sidde og tækse på "Prøv igen" knappen.
Happy e-conomic
Dbh
Henrik