forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ikke brugervenligt UI, kan ikke se forskel på Produkgrupper navne i oversigt

+1

Hej

Der er et generelt problem i jeres UI.

Der er alt for meget spildplads/luft  mellem data i oversigter.

Brugere af økonomisystemer vægter funktionalitet og brugervenlighed højt og "smart" interface med luft omkring (aka Bootstrap) lavt.

"Getting the job done" er alfa og omega.

Eksempelvis her i produktgrupperne er der så få karakterer der bliver vist, at vi ikke kan se forskel på navne af produktgrupperne.

Det er meget frustrerende, ...hvilket betyder at det er MEGET ubrugervenligt UI I har visse steder.

Der er masser spildplads rundt om teksten (Padding). 

Mao. det er et stort problem som er forholdsvis nemt at rette for jer 

Jeg håber, at I vil kigge på det snarest

/Jesper

spurgt 29 Okt, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Jesper Kiær (160 points)
status opdateret 5 Nov, 2014 af Heidi Christensen

2 Svar

Jeg tilslutter mig her! Er meget enig i din udlæsning og det er også super stort irritatitons moment for os.

Please fix :)
besvaret 29 Okt, 2014 Forslag af Kasper Smith (2,300 points)
Hej Jesper (og kaspers)

Det er nu rettet i fx Varegrupper :) Finder I andre steder hvor i møder samme problemstilling, må I meget gerne skrive det igen herpå forum, så vi kan få det rettet til. Alternativt send en mail til info@e-conomic.dk og henvis til dette indlæg her.

Med ønsker om en dejlig dag :)

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 5 Nov, 2014 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
Tak :-)  hvis jeg finder andre problematiske steder i UI skal jeg nok lade høre fra mig.

/Jesper
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”