Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontinuitet i bankafstemningsmodulet

0
Hej E-conomic

Det ville være en stor trøst for mig, hvis man kunne sørge for at bankafstemningsmodulet blev noget nemmere at arbejde i. Mine primære mangeler ved den nye afstemning, er som følger:

1. Det kunne være virkelig rart hvis systemet husker hvorvidt man vælger fortløbende eller samme numre når man eksportere posterne. Det er ret træls at skulle ændre det hver eneste gang, fordi den som udgangspunkt vælger fortløbende.

2. Når man så har ændret til samme nummer, så ville det stadig være en fordel hvis man kunne hoppe i felterne som fx Ctrl+pil op/ned ligesom man kan alle andre steder i systemet. Jeg opdatere gerne kunder på uge/14 dags basis, hvilket medfører at jeg til tider krydser måneder når jeg eksportere poster. Når jeg så har overført den første del fra måned 1, og skal til måned 2, bruger jeg samme bilagsnummer til alle indbetalingerne mv. (bankudtoget) som dækker begge måneder, og så var det så dejligt i den gamle afstemning, at man kunne have kopieret bilagsnummeret og så bare paste linje for linje med Ctrl+v Ctrl-pil ned på skift. Det kunne gøres ret hurtigt. (Og ja jeg ved godt jeg kan komme ud over det ved at ændre næste bilagsnr. i kladden, det er bare ret omstændigt at skulle skifte billede hele tiden)

Det er primært punkt 2 der pisser mig lidt af :)
i Forslag » Andet af (430 points)

1 Svar

Hej RS-AG

Jeg kan faktisk helt sikkert følge dig i begge dele - det er ikke ligefrem optimalt for ens workflow at det er sådanne småting som står i vejen for at det kører smidigt.

Jeg tager forslaget med til næste prioriteringsmøde og så hører du fra os.

Når det så er sagt, så kan du altid relativt simpelt overføre dem til kassekladden og så lave ændringen heri - det går også relativt hurtigt med ctrl+pil op og ned.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)