forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Test af forbedret expense app til iPhone

CRM system med integration til Economic

0
Vi leder med lys og lygte efter et kunde- /medarbejderkartotek. I bund og grund er det jo bare et CRM system.

Har kigget på mange CRM systemer, og synes allesammen de er meget salgs-orienteret, og den del har vi egentlig meget god styr på.

Vi har behov for et system hvor vi kan holde styr på en masse forskellig information om vores kunder (adresse, omsætning, alarmkoder, medarbejdere etc). Og så vores medarbejdere (navn, adresse, cpr, telefon etc.)

Er der nogen der har god erfaring med et system, som samtidig gerne må kunne integreres med E-conomic (ikke et krav).

På forhånd tak!
spurgt 28 Okt, 2014 i Spørgsmål » Andet af MortenEngell (380 points)
opdateret 31 Okt, 2014 af Kathrine Rydahl

1 Svar

 
Bedste svar

Hejsa Morten

Vi har et CRM app hvor du har mulighed for at holde styr på de ting du efter spørger. Navn, adresse, kreditmax, udestående og forfalden, oversigt med de forskellige medarbejder/kontakt personer mm.

Ud over det kan appen give et overblik på hvilke tilbud, ordre og faktura den enkelte kunde har ligesom du kan sætte opfølgninger på disse.

Du har mulighed for at oprette opgaver og notater samt alarmer/opfølgninger.

Alle oplysninger er hentet fra e-conomic.

Appen er integreret ind i e-conomic brugerflade så du hele tiden føler du arbejder i et program.

Du er velkommen til at skrive til mig på mhp@itnvision.dk hvis du ønsker en test eller yderlig information smiley


Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 28 Okt, 2014 Spørgsmål af mhp (3,540 points)
valgt som bedste svar 31 Okt, 2014 af Kathrine Rydahl
Hej Morten

Tak for dit svar. Jeg har sendt dig en mail.
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”