Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvordan

0
Hvordan får jeg fakturanr. til at komme med i beskeder - E-conomic tager jo automatisk navnet på kreditoreren.

 

Hilsen

Morten
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hvis du mener ved afsendelse af salgsfaktura, så prøv nedenstående i emnefeltet (De skarpe felter henter oplysninger fra systemet, medens den tekst, der er skrevet almindeligt, er din tekst)::

 

[KundeNavn]. Faktura - nr. [FakturaNr] - den [Dato]
Forslag af (26.5k points)
opdateret af
Mit problem er, at jeg gerne vil have fakturanummer på en betalt kreditor til at stå på mit kontoudtog fra banken.
Hej Morten

Jeg har undersøgt det lidt og det er desværre ikke muligt at gøre pr. automatik.

Der er dels nogle udfordringer i forhold til bankernes systemer som forhindrer dette.

Som tidligere skrevet så kan du altid skrive det i besked feltet, men ikke pr. automatik.

Derudover vil jeg gerne høre hvorfor du har brug for dette?

Hvis du klikker opret posteringen samtidig med overførslen til banken så har du jo sammenhængen til posteringen direkte i e-conomic og via bankafstemningen kan du hurtigt for matchet disse op.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse
Jeg skal bruge det fordi den kunde jeg bogfører for har 10 betalinger til samme leverandør og på samme beløb, hver uge.
Desværre bliver betalinger ikke betalt præcis på den dato jeg har lagt dem ind på, fordi likviditeten ikke altid er til det.
Havde jeg nu et faktura nummer på betalingen i banken var det nemt for mig at taste det - her bruger jeg i øvrigt superkladen