Hej Helle
Jeg tror jeg napper det lidt omvendt.
Rapporten er desværre ikke så hjælpsom - det medgiver jeg gerne.
Når det så er sagt så nævner du "2 gange i banksiden med nøjagtig samme dato, tekst, beløb". Det har vi allerede taget højde for ikke burde kunne ske - i importbilledet er der et flueben som man skal sørge for ikke er sat - der er nemlig en regel i indlæsningen som siger at posteringer med samme dato, tekst og beløb ikke skal indlæses. Er fluebenet sat indlæser den alt upåagtet af denne regel.
Så undgår man i hvert fald det problem du nævner her. Dog vil man ikke kunne se hvorvidt filen er komplet eller ej - det medgiver jeg gerne, men det er relativt simpelt at kigge på sin ultimo når man har indlæst filen og så se om den stemmer.
For så vidt angår rapporteringen så kigger vi på det - der er et cowboytrick hertil som du kan overveje - når du er færdig med afstemningen af de bilag du har til rådighed - så kan du overføre posteringerne til en kassekladde, evt. en oprettet til formålet, udskrive denne i excel og så slette posteringerne igen.
Så får du det du ønsker dog af lidt omveje.
Vi vil kigge nærmere på rapporten når tiden tillader dette - men for nu kan jeg ikke give dig en realistisk tidshorisont.
Med venlig hilsen
Lasse Bager
Online regnskabsprogram
e-conomic support - Din vej til vores support
e-copedia - Opslagsværk om e-conomic
e-conomic blog - Hold dig opdateret