Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




indscannings modulændringer

0
Jeg gad godt der kunne på en eller anden måde, laves et link, til det man indscanner, hvis der er en fejl i indscanningen, så man lettere kan finde de ikke videresendte faktura, Det er jo den rene kodeleg, og prøve at finde dem i mit mailsystem
i Forslag » Andet af (200 points)

2 Svar

Hej Orangeriet

Jeg skal lige forsøge at forstå hvor du er henne i processen?

Er der tale om hvis en overførsel af bilag fejler? Så man kan se hvor den kommer fra? Eller hvor er vi?

Jeg vil meget gerne give dig et mere uddybende svar når jeg kender svaret på mine spørgsmål wink


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Ja fx. hvis jeg har videresendt RIGTIG mange faktura i pdf, som systemet godt kan indlæse, også der fx. er nogle faktura som IKKE er PDF som systemet ikke kan indlæse, så havde det været fantastisk, hvis der evt. kunne stå; faktura ..... fra fx. søren nielsen kan ikke indlæses (Søren Nielsen er fiktiv), prøv at ændre format.

Bare et ekselmpel, for hvis jeg sender fx. 50 faktura igennem, så er det temmelig mange som jeg skal lede igennem for at finde ud af hvilken faktura der ikke er kommet korrekt frem.

Ër det nemmere at forstå?

MVH Carina
Forslag af (200 points)