forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Overfør posteringer til kassekladde

0

Når man overfører data fra bankafstemning til en kladde, sker det i et modalvindue.

For det første kan modalvinduet IKKE flyttes indenfor browservinduet, for det andet er det en stor fejl, at billedet ikke er et Pop-up, da man ingen muligheder har for at finde relevante data i systemet udover et kontonummer.

Hvorfor alle disse begrænsninger i en effektiv verden? Jeg spørger bare. Men iøvrigt har jeg i en af dagens aviser læst, at man nu sætter bureaukrater til at afbureaukratisere. Tankevækkende!    

spurgt 21 Okt, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (24,130 points)
opdateret 28 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Erik

Lige pt. arbejder vi på et værktøj som kan forvandle modaler til popup - det lyder meget magisk, og det er det også for folk som mig som ikke forstår sig på kode.

Dette bliver i første omgang implementeret lidt andre steder end det du omtaler, men det skal ikke forhindre os i med tiden at implementere det her også. Så for nærværende kommer den ønskede funktionalitet - bare ikke lige der hvor du ønsker den.

Men oplagt at vi laver den der også - så forslaget bliver selvfølgelig taget med i den udviklingsfase.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Nov, 2014 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)

Hej Erik 
Jeg faldt lige over dette gamle forslag som kræver en opdatering.

Det er forsat således, at "overfør posteringer til kassekladde" åbnes i et modalvindue men du kan åbne bankafstemningen i "pop-up" også i pop-up vinduet åbne "overfør posteringer til kassekladde"  - som der så åbnes som modalvindue inde i pop-up.

som jeg forstå forslaget så har det løst udfordringen da det giver dig og andre kunder muligheden for, at have det i et pop-up vindue og forsat kigge andre steder i systemet. 

Jeg vil ikke sætte det som gennemført men vælger, at fjerne de stående tags. Rigtig god dag og godt nytår smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 28 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”