Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valuta konvertering af Vejl. pris

+1
Vi er i øjeblikket igang med at starte op i Sverige. Og jeg kan se at det er fint muligt at oprette Særpriser og Salgspriser i anden Valuta. Men det ser ud som om at man ikke kan ændre Vejl. pris. Da alle vores kunder er B2B kunder, som har brug for at vide hvilken pris de skal sælge varen til i butikken, så er det meget vigtigt at Vejl. pris i den lokale valuta fremgår både på ordrebekræftelse og faktura.

Jeg ringede tidligere og snakkede med en support, som var så flabet og sige at man jo ikke måtte diktere priser. Men hvis kunden skal have en chance for at vide hvad varen er værd, og hvad de kan forvente at få for varen i butikken, så er det vel meget handy med en Vejl. pris.

Er der en løsning på dette?
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Lytter lige med her. Også efter min mening bør vejl. pris principielt indgå i valutapriser-funktionen.

(I øvrigt synes jeg at det er besværligt at rette/ændre/fjerne valutapriser på varer medmindre man bruger API'et - man vælger jo valutavisning for hele varelisten, hvorfor det er forbundet med enormt mange museklik fx. at rette en svensk, norsk og euro-pris x 100 varer. Hvorfor ikke bare have et faneblad i den enkelte vare-modal-popup, der lister de oprettede valutapriser (og vejl pris fx), samt mulighed for at slette/rette/ændre.)

Det er da enormt udbredt at meddelse vejlende udsalgspriser, og kan sagtens gøres inden for lovens rammer. http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Jura/Konkurrenceret/vejledende_pris
Forslag af (1.1k points)
Hej folkens.

Jeg har præcis samme ønske, endda også med Sverige som eksportland. Det er faktisk nok til at jeg overvejer at tjekke om nogle af jeres konkurrenter tilbyder denne service, så håber I vil rykke på det.

 

Mvh

Asger
Forslag af (170 points)
Hej Playground m.fl.

Først og fremmest skal jeg beklage den lange svartid. Vi har været lidt mandskabsmæssigt udfordret på det seneste og har derfor prioriteret den direkte kundekontakt.

Når det så er sagt - så vil jeg også gerne forsvare min kollega - det er jo korrekt som der bliver sagt at det er ulovligt at diktere priser men jeg er sikker på der har været et glimt i øjet som er gået tabt på vejen til dig.

Når alt dette så er sagt - så er det vi kommer til de dårlige nyheder. Det er desværre ikke et element vi for nærværende kommer til at arbejde yderligere på. Ikke fordi jeg ikke anerkender problematikken, for det kan jeg skam godt, men lige nu er vi nødsaget til at prioritere vores ressourcer andetsteds - beklager.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)