forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Registrering af timeforbrug

0
Jeg ville høre om det er muligt at lave et eller andet der kan registrere tidsforbruget i e-conomics.

Jeg sidder som bogholder for et firma der anvender e-conomics og fakturerer kunden for tidsforbrug.

Derfor kunne det være herligt at man ikke skal sidde på gammeldags maner og skrive op i hånden,

hver gang man er inde for at lave lidt i systemet.

Man kan jo se i sin log hver gang man logger på og hvad man laver men ikke hvornår man logger ud.

Det kunne jo være en måde at registrere det på, selvom man så også skal lægge sammen hver måned

inden man laver sin faktura. Men det kunne bruges hvis ikke man kan lave en tidstæller...
spurgt 20 Okt, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Birgitta (120 points)
status opdateret 17 Nov, 2014 af Camilla Jesswein
Joh. Det lyder også fint men jeg synes bare ikke vi vil købe projekt modulet kun for denne registrering... Ellers tak for svaret

2 Svar

Vi bruger Projektstyring - her kan tid registreres for alle de oprettede medarbejdere.

Måske er det en løsning for jer også...

 

Vh HelleA
besvaret 21 Okt, 2014 Spørgsmål af HelleA (3,200 points)

Hej Birgitta

Mange tak for dit indlæg smiley
I forhold til dette med, at kunne tidsregistrerer i e-conomic, så vil jeg ud fra det du skriver inddrage HelleA's svar, som jeg i denne situation, er enig i. Ønsker du i e-conomic, at kører en tidsregistrering af dine medarbejdere så vil du skulle bruge vores projekt modul.

Det er den eneste måde hvor på det kan fungere så automatisk i systemet, som mulig og hvor du også kan videre fakturerer disse timer til kunden.

Ønsker du ikke at investere i projekt modulet så er det selvfølgelig helt okay, så vil du blot fremadrettet skulle gøre, som du gør nu.

Hvis der er andre af vores kunder der har nogle ideer til hvordan Birgitta ellers kan gøre det, så er de selvfølgelig velkomne til, at skrive herinde.

Endnu engang mange tak for dit spørgsmål. Har du uddybende spørgsmål er du altid velkommen til at fange mig her på forum, skrive en mail til info@e-conomic.dk eller kontakte enten vores telefonsupport på 88204840 eller chat support. smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 17 Nov, 2014 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 2
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”