forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

FIK indbetalinger bliver stoppet

+1
Når man laver en import af fik-indbetalinger og economic IKKE kan matche linjen med en faktura og kundenummer (begge dele skal være opfyldt) breaker den bare og stopper med en import.

Jeg vil foreslå at linjen alligevel bliver indlæst med dato, tekst og beløb og så kan brugeren selv matche linjen op med den korrekte kunde og faktura.

Hvis kundenummeret/faktura er med og det kun er den anden oplysning der mangler, skal det naturligvis sættes ind også.

Er det noget I kan få fixet?

vh Jill
spurgt 14 Okt, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Beierholm (130 points)
status opdateret 13 Maj, 2015 af Camilla Jesswein

3 Svar

Hej Jill

Mange tak for dit indlæg smiley
Hvor er det godt du skriver dette, det lyder meget som et tidligere forslag vi har modtaget her på forum og, som er taget med videre til overvejelse og, som vores teknkkere vil gå ind og kigge på for at finde en løsning, da den gerne skal kunne indlæse det samme, som du har mulighed for, at udlæse fra e-conomic.

Du kan læse det tidligere indlæg her.

Du må meget gerne give mig en melding om dette er de samme udfordringer du sidder i og om en rettelse af dette også vil afhjælpe dine udfordringer?smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 13 Nov, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)

Hej igen

Jeg havde desværre misforstået dette og jeg har efterfølgende vurderet at dette forslag vil blive taget med videre til vores forum møde, hvor det vil blive vurderet.

Endnu engang tak for forslaget og beklager misforståelsen smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 17 Nov, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)

Hej Jill

Jeg skulle gerne have gode nyheder i denne sag. Dette skulle gerne være løst, så du nu kan indlæse FIK indbetalinger, selvom der er fejl i disse.

Du kan også se mere omkring det i dette indlæg.

Jeg håber at det nu vil blive lettere for dig, at indlæse FIK indbetalinger.
Endnu engang mange tak for dit indlægsmiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

besvaret 13 Maj, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”