Hej Juliet
Nej naturligvis er det ikke en løsning at lave en "ctrl find", hvis det var det, havde jeg jo ikke spurgt om en søgefunktion. "ctrl find" har I jo allerede foreslået for 2 år siden.
Fordelen ved at I implementerer den søgefunktion I allerede har programmeret på abonnementer er jo, at man kan få de f.eks. 6 relevante abonnenter i et view, så man kan vælge den med det rette produkt, når man sammenligner beskrivelserne. Det er lidt svært når man skal hoppe gennem flere skærmbilleder.
Hvad mener du med, at historikken i et abonnement gør at det kan være fustrerende at se ?
Det jeg nævner er blot, at I allerede har programmeret den komponent der skjuler en post under kunder, og samme komponent vil være en hjælp under abonnement. Eftersom I har vurderet, at man skal kunne vælge at fjerne en kunde fra kundelisten (giver god mening hvis kunden er gået konkurs og alle poster er afsluttet), er det vel i samme ånd, at give mulighed for at fjerne et abonnement som ikke vil blive anvendt mere.
Og så kobler jeg dem sammen, og siger; at eftersom man ikke kan søge, så ville det andet da i det mindste være en fordel at kunne skjule inaktive abonnementer, så listen over abonnementer bliver så kort så mulig, men at det da ville være en god idé at implementere den søgefunktion I allerede har programmeret.
Mvh
Peter