forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fejl i ny graf "Ubetalte salgsfakturaer"

+1
Jeg kan se at I har tilføjet "Ubetalte salgsfakturaer", men der er en stor fejl i den:

Den SKAL nå at loade før man kan skifte side.

Jeg har +1000 fakturaer som er åbentstående og det tager minimum 10 sekunder for grafen at loade - Først herefter kan jeg foretage et sideskift.

Det spiller SLET IKKE.
spurgt 1 Okt, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af rito (570 points)
status opdateret 8 Okt, 2014 af Heidi Christensen

1 Svar

Bedste svar
Hej rito,

Tak for kvik feedback :)

Jeg kan ikke genskabe det du oplever; jeg kan sagtens skifte faneblad selvom den nye 'widget' ikke har loadet færdig. Hvilken browser anvender du? Jeg selv sidder i Google Chrome og har også testet i Firefox - begge virker for mig. Du må også meget gerne prøve at slette cookies, da der kan være lagret forældede cookies efter vores opdatering her i går.

Lad mig endelig høre om du kan få det til at spille :)

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 1 Okt, 2014 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
valgt som bedste svar 2 Okt, 2014 af rito
Hej Heidi

Jeg bruger Firefox 32.0.3.

Jeg kan ikke teste på den, da den nu er fjernet igen (Ved ikke om det er fra mit login eller fra alles).
Hej igen,

Vi har måtte slå det fra, da der den havde en børnesygdom desværre. Jeg skriver lige her igen, når jeg ved mere om hvornår det kommer igen :)
Ganske fint.

Jeg kan ikke bruge grafen til noget som helst. Så det passer mig fint :)
Ja, kan vi dog ikke blive fri for ubrugeligt legetøj - tak.

Argumentet for nyt e-co var overskuelighed - og så laver I sådan noget bras og chat og flimmer - igen: ikke en feature for regnskabsfolk.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”