Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Bug i DK sprog på UK aftale 0 I jeres engelske aftale har jeg sat sporget til dansk. Alt er oversat undtagen punkterne under Rapporter -> Moms De fremgår som VAT return VAT details VAT variance Det burde vel også oversættes? :-) Mvh Rasmus Badgeland.dk gennemført spurgt 24 Sep, 2014 i Forslag » Andet af Badgeland (2.0k points) status opdateret 29 Okt, 2014 af Heidi Christensen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Hej Rasmus, Det synes jeg da også burde oversættes :D og nu vi er i gang, skal vi måske også overveje at oversætte Fra dato og Til dato i de to førstnævnte rapporter :D Jeg smider den videre til teknikken og opdaterer her så snart det er løst ;) Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 30 Sep, 2014 Forslag af Heidi Christensen (18.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej igen Rasmus, Godt nyt - det er nu rettet :) Kan du have en dejlig aften! :) Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 29 Okt, 2014 Forslag af Heidi Christensen (18.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.