Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Ingen autoudfyld på særpostnumre? 0 Postnummer 0800 (Høje Taastrup) er et gyldigt postnummer, så burde det ikke virke med e-conomic's autoudfyld i bynavn? Ved godt det er et særpostnummer, men burde i ikke bare kunne trække bynavnet fra postdk? (deres autoudfyld virker) /Rasmus lukket gennemført spurgt 17 Sep, 2014 i Forslag » Andet af Badgeland (2.0k points) status opdateret 8 Okt, 2014 af ☺JannikN Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. 1 Svar Bedste svar Hej Rasmus, mange tak for dit indlæg. Efter lidt research har jeg fundet ud af, at postnummerlisten faktisk kan opdateres forholdsvist smertefrit. Jeg tillader mig derfor at kategorisere dette indlæg som igangværende. Jeg opdaterer naturligvis dette indlæg når dit forslag er endeligt implementeret. Hav en rigtig god weekend :) Med venlig hilsen Jannik Nielsen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 19 Sep, 2014 Forslag af ☺JannikN (1.4k points) valgt som bedste svar 12 Jan, 2015 af Badgeland Hej Jannik Nu virker de special numre jeg bruger i hvert fald. Virkelig dejligt! Mvh Rasmus Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.