Hej begge to,
Det er efterhånden et gammelt forslag, som tidligere er blevet afvist.
Jeg må dog indrømme, at efterspørgslen efter dette er steget siden dengang og det derfor er fair at kigge på mulighederne.
Jeg vil lige starte med at foreslå en måde at gøre dette på, da jeg kan se det ikke blev nævnt i første omgang.
Man kan selv arbejde lidt med sine kolonner og opstillingen af dem. Hvis i ser på billederne herunder:
1.
2.
Jeg har her brugt to forskellige felter til at få det med. I det ene er det blot beskrivelsen. Den kan i enten vælge at kombinere med varenavnet som på det første billede, eller bruge beskrivelsen for sig selv et andet sted.
Den anden er stregkoden. Jeg ved godt stregkoden ikke er lavet til at skrive dette, men feltet kan bruges og herefter kan kolonnen omdøbes, så det giver mening i forhold til teksten.
Jeg vil meget gerne uddybe præcis, hvordan det skal gøres, hvis i mener det giver mening. Det kan også sagtens stå anderledes på linjen. Det her er blot et eksempel.
Det vil ikke give jer noget at trække rapporter eller lignende efter, men som jeg forstår det vil det heller ikke være relevant i forhold til forslaget.
Vil det i første omgang kunne virke for jer? :)