Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Spørgsmål 0 Hej. Jeg troede det var e-conomic, som svarede på spørgsmål under forum.e-conomic.dk/spoergsmaal, men det er det ikke? Mvh Jørgen løst spurgt 1 Sep, 2014 i Spørgsmål » Andet af Jørgen_DataKons (700 points) gen-kategoriseret 11 Sep, 2014 af ☺Camilla Jesswein Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 3 Svar Hej Jørgen, Alle kan besvare spørgsmål - dét er en væsentlig del af tanken bag forummet :-) Mvh.Christian Estrup Chief Product Architect e-conomic er et produkt fra Visma e-conomic A/S Langebrogade 1, 1411 København K CVR-nummer: 29403473 besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af ☺Christian Estrup (20.8k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Jeg mente selvfølgeligt spørgmål til Teknik og Drift - men der er det måske bedre at maile til Support? besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af Jørgen_DataKons (700 points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Jørgen Du kan både skrive herinde, sende os en mail på info@e-conomic.dk eller ringer herind på 88204840 har du spørgsmål, det gælder både teknik, drift og eller mangler du hjælp til brugen af e-conomic. Lad mig i den forbindelse endelig høre fra dig har du spørgsmål Med venlig hilsen Camilla Jesswein Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 11 Sep, 2014 Spørgsmål af ☺Camilla Jesswein (29.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.