forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Spørgsmål

0
Hej.

Jeg troede det var e-conomic, som svarede på spørgsmål under forum.e-conomic.dk/spoergsmaal, men det er det ikke?

Mvh

Jørgen
spurgt 1 Sep, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jørgen_DataKons (690 points)
gen-kategoriseret 11 Sep, 2014 af Camilla Jesswein

3 Svar

Hej Jørgen,

Alle kan besvare spørgsmål - dét er en væsentlig del af tanken bag forummet :-)

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af Christian Estrup (19,430 points)
Jeg mente selvfølgeligt spørgmål til Teknik og Drift - men der er det måske bedre at maile til Support?
besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af Jørgen_DataKons (690 points)

Hej Jørgen

Du kan både skrive herinde, sende os en mail på info@e-conomic.dk eller ringer herind på 88204840 har du spørgsmål, det gælder både teknik, drift og eller mangler du hjælp til brugen af e-conomic.

Lad mig i den forbindelse endelig høre fra dig har du spørgsmål smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 11 Sep, 2014 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”