forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hvor Søren læser jeg min post?

0
Tænk, jeg har ledt og ledt. Hvor finder jeg min indbakke og den post, jeg har skrevet? Mvh Jørgen.
spurgt 28 Aug, 2014 i Spørgsmål » Teknik og drift af Jørgen_DataKons (690 points)
Posten på forum. Den ved jeg hvordan man ser.

Det er så genialt opbygget, at den eneste måde du kan se den på. Er hvis du trykker på den specifikke person som du skriver med, og så trykker på "send privat besked".

dette føre dig til en side hvor du øverst kan skrive din meddelelse og under kan du så se de foregående beskeder personen har sendt dig.
Hej Bjørn.

Mange tak for det :-) Ja, ærgerligt, at der ikke findes en indbakke mv.

Mvh
Jørgen

3 Svar

Hej Jørgen,

Post, du har sendt - fx fakturaer og rykkere - finder du under Salg -> Fakturering -> Sendt.

Den eneste INDGÅENDE post, du 'kan få' i e-conomic, er indscannede bilag, der sendes via mail. Disse overfører du via Regnskab -> Indscanning -> Overfør bilag - herefter kan du finde dem i Ubehandlede bilag.

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af Christian Estrup (19,430 points)

Hej Jørgen

Tusind tak for dit indlæg.

Når du i e-conomic sender fakturaer, rykkere og kontoudtog ud til dine kunder, kan du genfinde dem inde under ”Salg” >> ”Fakturering” >> ”Sendt” >> her kan du søge på de forskellige typer, såsom fakturaer/kreditnotaer og rykkere/kontoudtog, alt afhængigt af hvad du vil genfinde.

Hvis kunderne svarer tilbage på de mails de får fra dig. Som du har sendt gennem e-conomic, vil du modtage mailene på den mail der står inde i dine stamoplysninger. Du finder mailen under dine stamoplysninger ved at gå i det orange tandhjul oppe i højre hjørne >> ”Alle indstillinger” >> ”Stamoplysninger” >> klik på blyanten ud for ”Stamoplysninger” >> mailen vil stå i det felt der hedder ”Kontakt e-mail”.

http://forum.e-conomic.dk/?qa=blob&qa_blobid=2628359355059601264

Med venlig hilsen

Nicoline Stenberg

Online regnskabsprogram

besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af Nicoline Stenberg (460 points)
Det var nu den post, jeg har sendt og modtaget her i forummet, jeg mente :-) Men det andet er også rart at vide. /jø
besvaret 3 Sep, 2014 Spørgsmål af Jørgen_DataKons (690 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”