Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




iPhone app., grrrrrr

0
Hmm, nu har jeg prøvet at synkronisere min iPad og iPhone, sådan ca. 80 gange, UDEN RESULTAT...!

I dag har jeg været så heldig, at den er kommet op på historiske 94,9%, hvor den så også har stået i en time nu.

Ja, det er en helt ny iPhone, ja, den er på trådløs netværk (med fuld skrue), og ja, den har lagt i snart en time, og nej, der er kun regnskab for et år som skal synkroniseres, ikke 10 år

Synes ikke det kan være rigtigt, det er under al kritik, prøv at læse anmeldelserne i app store, folk skriger på hjælp...

Vi er gået over til jeres system, for at få et moderne, et tidssvarende økonomisystem, som også er brugbart på iPhone og iPad. Det skriver i jeres kan, i sælger på det, men det virker tilsyneladende slet, slet ikke, det er ikke fair markedsføring...!

Hjælp os, som vi hjælper jer, please.....!
i Spørgsmål » Andet af (780 points)
opdateret af

16 Svar

Ja det er for langsomt. Tag lige og definer hvad Iphone skal bruges til. Jeg mener ikke det er relevant med 5 års rapporter.  26 eller 14 måneders historie er nok.
Det er vigtigt at kunne lave et tilbud, ordre eller faktura.
Ligeledes skal vi kunne bestille varer.
Det er super med måneds statestik. Bare vi også havde det i PC mode.

Hilsner fra en glad lagersystem bruger som elsker at konvertere ordrer til bestillinger. Tak

Mange hilsner Karl Erik Bagger
Spørgsmål af (440 points)
Hej Keb og Brian,

Det er beklageligt du ikke kan synkronisere og det bør virke på alle regnskaber (ved mindre det er store regnskaber), så kan du ikke lige sende mig dit aftale nummer, så kigger jeg på det med det samme

Vedr. hastigheden, så bliver telefonen langsom ved større regnskaber, f.eks. hvis du har mange produkter, kunder, fakturaer osv., så der må man desværre have lidt tålmodighed.

Dog er det en god idé med kun at hente data for en given (kortere periode) - tak for det!

Mange hilsener
Jes (<a href="mailto:jbj@e-conomic.com">jbj@e-conomic.com</a>)
Spørgsmål af (1.8k points)
Samme problem her... Jeg har vel prøvet at lave en 100% synkronisation 40 gange, men den stopper ved alt imellem 92,2% og 95,8%.... I skrivende stund har jeg haft den kørende i 45 min, men der sker intet.
Som appen er nu, er den ubrugelig.
Spørgsmål af (500 points)
Hej Thomas,

Har du et meget stort varekartotek?

Vi er ved at lave en ny app, som forventes publiceret primo 2012.

Mange hilsener
Jes
Spørgsmål af (1.8k points)
Hvad er stort? Jeg har vel en 3-400 varer i det.
Men synkronisationen går fint indtil man rammer de godt 90%. Så stopper den bare.
Spørgsmål af (500 points)
Enig Thomas, jeg har prøvet mere end 100 gange, det fungerer bare ALDRIG, det er 100% ubrugeligt, trist når det var en af de ting der tiltrak os til programmet...!

Og nej, vi har ikke et stort varekartotek, og ja, telefonen ligger på firmaet og opdaterer, UDEN at jeg rører ved den over hovedet, tilsluttet til strøm, intet hjælper...
Spørgsmål af (780 points)
Kan jeg lokke jer til at sende mig en mail med jeres aftalenumre til <a href="mailto:jbj@e-conomic.com">jbj@e-conomic.com</a>.

Så kigger jeg lige på det.
Spørgsmål af (1.8k points)
Det er hermed gjort.
Spørgsmål af (500 points)
Og der er svaret
Spørgsmål af (1.8k points)
Hej
Jeg har samme problem nu, desværre
Havde det ellers til at køre, men fik så en ny iPhone
4s magen til den jeg havde.
Nu kan den ikke synkronisere, den ender på 30 % og går så i stå
Den ligger i over 1 time, men kommer ikke videre
Har prøvet 25 gange ca
Har ikke mange vare nr. Og har været i gang siden sep 2010, så det er ikke et kæmpe regnskab
træls, når det nu virkede på den anden jeg havde
Har så godt nok det nyeste styre system, det er den eneste forskel
Er der hjælp at hente her ?
Mvh Lars
Spørgsmål af (140 points)